Semesterstart!

Da er sommerferien over og semesteret snart i gang igjen!

Vi får en rolig start med studentfestival og fadderuke så alle får akklimatisert seg til miljøet på Blindern. Dersom man etter et par uker med sosialisering føler at forelesningsstart og lesesaler blir ensformig er det på tide å finne en studentforening man kan bli medlem av. På foreninger.uio.no finner du en oppdatert liste over alle foreningene som finnes på universitetet, men la meg personlig anbefale Observator som startsted for den blivende samfunnsøkonom. Hos oss i Observator har du muligheten til å gjøre det du har mest lyst til. Har du lyst til å skrive, drive PR eller lage/finne illustrasjoner så kan du det.

Ta kontakt med en av oss eller send en mail dersom du er interessert eller har spørsmål!

Vi ønsker alle nye medlemmer og idéer velkommen til Observator!

<p>Redaksjonen p&aring; sommertreff!</p>
Av Sofie Kjernli-Wijnen
Publisert 11. aug. 2010 20:01 - Sist endret 12. aug. 2010 09:59
Legg til kommentar

Logg inn for å kommentere

Ikke UiO- eller Feide-bruker?
Opprett en WebID-bruker for å kommentere