Mental helse, selvledelse og livsmestring

FFTA-UiO ønsker å markere Verdensdagen for psykisk helse 2022 og inviterer til foredrag av Bjørne Bjørnson.

Om Bjørne Bjørnson:

Bjørne Bjørnson har en livshistorie som er verdt å høre på, og gode råd om hvordan å opprettholde en god psykisk helse. I Bjørnes foredrag og kurs vil du lære hvordan vi alle kan begynne å øke vår mentale velvære og prestasjon. Bjørne deler historier om sin motgang, og hvordan han gikk fra å være konsulent i selskaper som A.T. Kearney og Deloitte til å være sengeliggende i over ett år og utenfor arbeidslivet i neste fire år på grunn av stress. Heldigvis ble han frisk. Siden har han holdt foredrag om hvordan vi som individer og kollektiv kan øke vårt nivå av lykke og verdiskapning gjennom å våge å jobbe med vår egen psykiske helse. Han har sin utdanning fra USA, hvor han tok en mastergrad (MPA) ved Texas A&M University. I tillegg har han utdannet seg som personlig trener og mindfulness meditasjonsinstruktør ved University of California, Berkeley.

Kurset er fullbooket

Publisert 11. okt. 2022 09:24 - Sist endret 11. okt. 2022 09:24