English version of this page

Sommeravslutning på Nesodden

Bli med på Akademisk Bridgeklubb sin sommeravslutning på Nesodden med bridge og gratis grillmat søndag 18. juni.

Vi i Akademisk Bridgeklubb arrangerer sommeravslutning på Nesodden søndag 18. juni fra klokka 13.30.

Opplegg avhenger av oppmøte, men vi satser på å spille en turnering på 12 eller 15 spill. Det blir matpause med grilling underveis. Klubben stiller med gratis grillmat, alkoholfri drikke til maten og snacks. Øvrig drikke må medbringes selv. Kun medlemmer kan delta. For å bli medlem, ta kontakt med styret, se link under. Det er mulig å melde seg inn på arrangementsdagen.

Veibeskrivelse: adresse er Ringveien 31, Nesoddtangen. Fra Oslo anbefaler vi båt B10 til Nesodden med avgang fra Aker brygge klokka 12.33, og så buss 565 til Hellvik. Etter å ha gått av bussen, gå rett frem og ta til venstre i krysset etter ca. 50 meter. Ta så første til høyre etter ca. 100 meter, inn på Ringveien. Etter ca. 200 meter ligger adressen på høyre side av veien. Ring Gorm på tlf. 41145363 eller Henrik på tlf. 99594071 om du trenger hjelp til å finne frem.

Vi kommer til å stille med vegetarmat. Har du øvrige matallergener eller preferanser er det bare å ta kontakt, eller ta med egen mat. Vi må vite hvor mange som kommer, så alle som skal delta må melde seg på. Påmelding gjøres ved å sette seg som attending på arrangementet på Facebook (se link under), eller ved å kontakte styret.
Påmeldingsfrist er fredag 16. juni.

Link til arrangement på Facebook

Publisert 18. mai 2023 10:53 - Sist endret 18. mai 2023 11:26