English version of this page

Sosial spillkveld med pizza

Vi i Akademisk bridgeklubb arrangerer en sosial spillkveld. Det blir servert gratis pizza.

Tirsdag 24. august 2021 arrangerer vi en sosial spillkveld, hvor det blir servert gratis pizza. Drikke må medgringes selv. Alt på arrangementet er gratis.

Alle er velkomne til å delta. Deltagere som ikke har besøkt klubben tidligere, og som ikke har spillt bridge før, vil få informasjon om klubben og et lynkurs i bridge, med fokus på spilledelen. Deltagere som har spilt bridge tidligere spiller en liten turnering. Turneringsformat blir avhengig av oppmøte.

Som studentforening må vi følge de til en hver tid gjeldende regler for smittevern. Det er ingen spesielle regler for UiO nå, så vi følger de generelle fra helse norge. Reglene finner du her: www.helsenorge.no/koronavirus/feiringer-sammenkomster-og-arrangementer/ Vi gjør oppmerksom på at reglene kan endre seg.

For å kunne beregne hvor mye pizza vi må bestille, foretrekker vi at alle som vil delta registrerer seg. Enten via vårt arrangement på facebook https://www.facebook.com/events/1262170900881405, eller ved å kontakte styret på epost (bridge-styret@studorg.uio.no) eller telefon (99594071). Epost og telefon, samt våre facebook sider er åpne for spørsmål om arrangementet og om klubben generelt.

Publisert 9. juli 2021 17:02 - Sist endret 9. juli 2023 14:11