English version of this page

Hyttetur til KSI-hytta

Vi i Akademisk Bridgeklubb arrangerer hyttetur til KSI-hytta helgen 26. og 27. oktober 2024

Oppmøte klokka 10.00 i Vilhelm Bjerkes hus. Alle må være med å bære litt mat, så ta med en sekk med litt plass. Vi tar T-banen til Frognerseteren og går derfra til KSI-hytta som ligger rett ved Nordmarkskapellet. Det er ca. 5 km å gå fra Frognerseteren langs grusvei/sti, så vanlige tursko vil holde.

Foreløbig program:
Lørdag:
12.00: Ankomst KSI-hytta.
13.00: Lunch
14.00: Bridge
16.00: Teoriseminar om det er ønsker fordet, ellers bridge. Evt. tema kommer senere.
18.00: Middag
19.30: Bridge
21.30: Andre aktiviterer (eller mer bridge).
Søndag:
09.00: Frokost
10.00: Bridge
11.00: Rydding
12.00: Frist for utskjekk.

Pakkeliste:
- Klær til å gå i skogen, og til en overnatting.
- Laken og sengeklær, eller sovepose.
- Nødvendige toalettsaker.
- Drikke til deg selv. Alkoholholdig drikke er tillatt.
- Badetøy eller lignende og håndkle, hvis du vil benytte badstua.
- Brettspill eller andre spill, for de som ønsker variasjon fra bridge.
- Andre ting du selv føler du trenger.

Arrangøren står for mat. Det blir vegetaralternativ til alle måltider. Ta kontakt dersom du har andre matpreferanser eller allergier.
Mer informasjon om KSI-hytta finnes i lenken nederst. Påmeldingsinformasjon kommer etterhvert. Priser avhenger av vårt budsjett, det kan bli en egenandel på intil 150 for studenter og 300 for ikke-studenter. Mer informasjon kommer. Kun medlemmer av klubben kan delta. Kontakt oss hvis du vil bli medlem, eller dersom du har spørsmål.

Se OSI sin side for KSI hytta for mer informasjon om hytta: https://www.osi.no/p/27504/ksi-hytta (ekstern lenke). Vi  har også et Facebook-arrangement hvor en kan stille spørsmål (ekstern lenke) . Vi tar også spørsmål på epost, telefon eller messenger, se siden om kontaktinformasjon.
Publisert 29. juni 2024 17:51 - Sist endret 30. juni 2024 13:05