Referat fra årsmøte 10. desember 2003

Dato: 10. desember 2003 kl 16.00
Sted: Kantina i Administrasjonsbygget

Sak/område Innhold
1. Godkjenning av innkalling Mai Lill Suhr ønsket velkommen.
Innkallingen ble enstemmig godkjent.
2. Valg av ordstyrer og referent Mail Lill Suhr ble valgt som ordstyrer.
Astrid Jenssen ble valgt som referent.
3. Årsberetning 2003 Mai Lill Suhr gikk gjennom årsberetningen fra styret og gruppene.
Denne ble enstemmig godkjent.
Noen tilleggskommentarer: Holmenkollstafetten er i år flyttet til 8. mai. Informasjonen fra håndball herrer var ved en glipp for fjoråret, men innholdet er i hovedsak det samme også for i år. Det var ikke kommet noe skriftlig innspill til årsbretningen fra sykkelgruppa. De benyttet anledning til å fortelle litt om årets aktiviteter på møtet. I løpet av året har de blant annet hatt en vellykket tur til Finse og de har fått et sykkelverksted som kommer i gang på nyåret.
4. Regnskap 2003 Dagfinn Killingbergtrø presenterte regnskapet for 2003.
Dette ble enstemmig godkjent.
5. Budsjett 2004 Dagfinn Killingbergtrø presenterte styrets forslag til budsjett for 2004. Det ble foretatt noen justeringer for å sette av midler til rekruttering samt øke inntekten for medlemsavgifter. Deretter ble det enstemmig godkjent.
6. Valg av nytt styre Tone Vold-Johansen ønsket å gå ut av styret. Takk for innsatsen!! Resten av styremedlemmene har takket ja til å bli med videre. I tillegg stiller Kari Tofsrud som vara.

Nytt styre:
Leder: Mai Lill Suhr (1 år igjen)
Nestleder: Tonje Krogstad (1 år igjen)
Sekretær: Astrid Jenssen (1 år igjen)
Kasserer: Dagfinn Killingbergtrø (1 år igjen)
Styremedlem: Arvid Andreassen (1 år igjen)
Styremedlem: Rune Greaker (for 2 år)
Styremedlem: Trond Paulsen (for 2 år)
Vara: Kari Tofsrud (for 2 år)

Revisor: Mimmi Wiese Bjørnsen
Revisor: Sølvi Rønsåsbjørg

PR-komite: Astrid Jenssen
PR-komite: Alv-Reidar Dale
PR-komite: Bjarte Aarseth

7. Valg av valgkomite Følgende ble valgt:
Tom Casperson
Knut-Erik Olsen
Tone Vold-Johansen
8. Eventuelt a) Spørsmål om det er noe nytt når det gjelder pris på adgangskort til treningsanlegg for eksterne medlemmer. Styret har tatt opp saken med SiO, men har ikke fått gjennomslag for prisreduksjon. Noe av grunnen er at UiOBIL ikke kan få bedre betingelser enn SiO.

b) Alv Reidar Dahle presenterte forslag til folder og plakat. Disse ble veldig godt mottatt. Profilering vil skje neste år ved bl.a. utsendelse av folder til alle ansatte.

c) Det vil sannsynligvis etableres en ny gruppe for innebandy, og dermed vil UiOBIL ha nok et tilbud til medlemmene:-) Styret har fått ordnet med treningstid i Domus Athletica. Det kom forslag om å sette av midler til gruppa. Inge Moen som er kontaktperson, skal komme med forslag til budsjett, og behandler dette videre.
Etter den formelle delen av møtet Etter den formelle delen av årsmøtet hadde Alv Reidar Dahle en underholdende lysbildeframvisning fra tur som sykkelgruppa hadde på Rallarvegen i høst. Flotte bilder, glade mennesker og praktfull natur.
Publisert 5. juli 2006 15:58 - Sist endret 14. nov. 2007 16:59