UiOs vinteraktivitetsdag 17. februar 2022

Vinteraktivitetsdagen er satt av til  kollegial utendørs aktivitet for alle ansatte ved Universitetet i Oslo.

Vi oppdaterer denne siden ifht. snø-,  smitteforhold o.a. på den aktuelle dagen.

(Illustrasjonsfoto: Colourbox.com)

Vinteraktivitetsdagen kan benyttes til forskjellig utendørs aktivitet. Inviter med deg en kollega ut på ski, skøyter, sykkel eller  til fots. Man kan bruke hele eller deler av dagen til dette.

All deltakelse på Vinteraktivitetsdagen krever påmelding - og må avklares med nærmeste leder. Vi trekker premie blant alle deltakere!

Påmelding aktivitet:

1. Busser fra Blindern til Stryken.
    Deltakerne går på ski gjennom Nordmarka tilbake igjen.
    Påmeldingsskjema.

2. Skinnelangs med Erlend Garåsen. NB! Kun 25 plasser
    Tog fra Oslo S kl. 8.49 som ankommer Lier holdeplass kl. 9.16. Vi går turveien «Gamle Drammenbanen» opp til Spikkestad gjennom to jernbanetunneler. På stasjonskafeen blir det underholdning med togpoeten Jan Sørensen og servert enkel lunsj. Turlengde ca. 6 km. Retur med lokaltoget, som går hver halvtime fra Spikkestad stasjon.
    Påmeldingsskjema Skinnelangs

3. Kortere skitur og annen aktivitet
    For en kortere skitur, anbefaler vi løype med start fra Frognerseteren og derfra lysløype via Ullevålseter til Sognsvann. Det går T-bane til Frognerseteren og fra Sognsvann. Se løypekart.
    Påmeldingsskjema.

NB1
Alle har selv ansvar for å gjennomføre aktiviteter i henhold til de kommunale og nasjonale smittevernsreglene som vil gjelde på det aktuelle tidspunktet.

NB2
Ved endringer i arrangementet grunnet vær eller smittesituasjonen, vil alle påmeldte bli varslet.

Publisert 12. feb. 2021 10:37 - Sist endret 25. jan. 2022 15:23