Skitur og Skinnelangs 2018

Du kan velge mellom lang skitur fra Stryken eller å gå, til fots, Skinnelangs med Erlend Garåsen.

Det er også mulig å lage sitt eget arrangement etter avtale med leder på enheten.

Datoen for 2018 blir 8. mars.

Alle inviteres også i år til å runde av dagen med middag og premieutdeling på Soria Moria.

(Illustrasjonsfoto: Colourbox.com)

Hvert år inviteres alle ansatte ved Universitetet i Oslo til ski- og vinteraktivitetsdag! Dette er et sportslig og sosialt arrangement. Alle aktivitetene arrangeres i utgangspunktet uansett vær- og føreforhold. Skulle turen bli avlyst på grunn av været (ekstremvær) vil det vil bli lagt ut info på nettsidene til UiOBIL og e-post til de som  har meldt seg på.

Vi gjentar suksessen med festmiddag på Soria Moria Hotell like ved Voksenkollen. Mange synes det er hyggelig å runde av dagen med nydelig middag, premieutdeling og god stemning sammen med kollegaer fra hele UiO.

Påmelding og betaling

Påmelding gjøres via nettskjema:

Frist for påmelding:

Middag og Skinnelangs krever påmelding og egenandel. Påmeldingen er bindende fra og med fristen for påmelding.

Egenandelen betales til konto: 0540.06.50448 Pb 1066 Blindern, 0317 Oslo eller Vipps: 81892.

Egenandel festmiddag:

Egenandel Skinnelangs:

Lang skitur (Stryken)

Busstransport fra parkeringsplassen ved Helga Engs hus kl 08.45.

Stryken – Kikut–  Frognerseteren. Turen er om lag 15 km til Kikut og deretter 15 km via Tryvannsstua til Frognerseteren. På Stålmyra er det sjokolade- og varmdrikke stasjon. På Kikutstua er det muligheter for nybakte boller og drikke.

Skinnelangs

Turen organiseres av Erlend Garåsen fra USIT. Han er kjent gjennom TV-innslag på NRK, artikler i aviser, intervju på radio mm. Les mer om han og hans ferd langs operative og nedlagte jernbanelinjer i Norge: skinnelangs.no.

Festmiddag og premieutdeling

Det blir middag for deltakerne i staselige lokaler på Soria Moria Hotell som ligger ved Voksenkollen.

Du får servert nydelig 3-retters middag, to glass vin eller annen drikke og kaffe til desserten. Middagen serveres kl. 18:00. Etter middagen er det tid til å danse og mingle i baren på hotellet fram til kl. 01:00.

Alt dette får du for en hyggelig pris.

Fine premier trekkes ut blant de som er tilstede på middagen.

Nærmeste T-banestasjon er Voksenkollen og det tar 10-15 minutter å gå fra stasjonen til Soria Moria.

Buss nr 48 stopper rett foran inngangen til Soria Moria.

Dusj, badstu og bagasje

Alle som har meldt seg på middagen får tilgang til å bruke dusj og badstu på Soria Moria Hotell. UiOBIL sørger for frakt av bagasje fra Helga Engs hus og til hotellet.

Føreforhold

Se skiforeningens sider (http://www.skiforeningen.no/) for informasjon om føreforhold og kartbeskrivelser.

Publisert 18. aug. 2014 10:18 - Sist endret 15. nov. 2017 07:56