Ny hjemmeside

Veneficus har oppdatert seg digitalt!

Veneficus har oppgradert hjemmesidene sine.

Dette er et av flere steg i en langtidsplan for å gjøre Veneficus mer synlig for studentene, og informasjon mer tilgjengelig. Nytt i år er at vi har gått over til UiO sin webtjeneste Vortex, med en mal mye lik den til universitetet generelt.
Arrangementer som fester, fadderuken, og annet vil også bli lagt ut her, med en link til eventuell påmelding. Ferske farmasistudenter vil også kunne nyte av en digital timeplan for fadderopplegget, som til enhver tid vil være oppdatert med korrekt informasjon.

Vi kan også meddele at vi har nå mulighet for å ta betalt via Vipps! Over sommeren vil medlemskapet i Veneficus utløpe, og man får da muligheten til å fornye dette. På denne måten blir det enklere for både oss og studentene. Du vil fremdeles kunne betale kontant ved oppmøte om du så ønsker, men vi håper å få over så mange som mulig til digital påmelding.

Har du tilbakemeldinger, eller kanskje et forslag? Send oss en e-post på veneficus-foreningen@farmasi.uio.no

Markus H. Hovd
Formann