Leder

Husbjørnen vil benytte denne anledningen til å ønske alle nye studenter velkommen til Universitetet i Oslo, og begynnelsen på deres egentlige, akademiske liv. Tiden foran dere kan virke usikker og skremmende, men vær trygg på at vi eldre studenter skal gjøre vårt ytterste for å innvie dere til vårt glade fellesskap. Hva dere selv kan gjøre for å få overgangen til å være mest mulig smertefri, er å engasjere dere i en av de mange studentorganisasjonene som driver på eller ved Blindernområdet.

Vi i redaksjonen vil selvsagt oppfordre alle MAT-NAT-ere interessert i å drive journalistisk arbeid, til å kontakte Husbjørnen. Vi er et lite, men engasjert miljø som ser det som sin hovedoppgave å vise at å være realist, ikke står i kontrast til å være samfunnsinteressert. Vi håper å kunne bidra til å skape en mer helhetlig studentkultur, der Øvre og Nedre Blindern ikke står så langt i fra hverandre.

Til slutt ønsker vi å ønske alle tidligere studenter velkommen igjen; vi ser frem til å følge dere også dette semesteret.

Publisert 3. sep. 2011 21:32 - Sist endret 15. nov. 2011 21:49