Tank

Hvordan er studenter som kunder egentlig?
De fleste er veldig vennlige og høflige – til og med fleksible; dersom det er noe vi ikke har igjen så skjønner de det. Vi har aldri hatt noen problemer med noen av studentene i alle fall siden jeg begynte å jobbe her for omtrent to år siden. Det har vært en gang vi hadde et problem, men det var en gammel mann så han teller jeg ikke med.

Hvordan er det å jobbe her?
Jeg må få si at når jeg kom hit var alt bare kaos. De hadde tenkt til å legge ned Tank. Men så solgte vi veldig mye i 2010 og ble en av kantinene som solgte mest og alle ble veldig fornøyde. Nå er Tank en av de beste kantinene, det er jeg veldig fornøyd med!

Hva er den største utfordringen du støter på?
Spesielt de siste to-tre semestrene, ikke så mye dette semesteret faktisk, så har vi ofte hatt lang kø. Da prøver vi ekstra hardt å gi et så godt produkt som mulig, smiler selv om vi er slitne og gir det lille ekstra for at det skal gjøre opp for ventetiden. Utenom det skulle jeg ønske at pommes fritsen var litt mindre så det ikke tok så lang tid før den ble ferdig.

Publisert 3. sep. 2011 21:30 - Sist endret 15. nov. 2011 22:04