Infomøte

Har du en skribent i magen, kunne du tenke deg en administrativ utfordring, eller er kanskje layout tingen for deg? Da bør du gripe sjansen nå!

Til alle studenter ved Økonomisk institutt.

Studentmagasinet Observator inviterer herved til et møte for nye medlemmer førstkommende fredag, det vil si 25. februar. Møtet finner sted i 2. etasje i Eilert Sundts hus i rom 246. Vi møtes ved gangen ved bordene mellom trappene fra første etasje og trappene videre oppover i bygningen.

Vi stiller med pizza og brus for nye og gamle medlemmer. Etter møtet planlegger vi å ta en fredagspils på campus.

Ta gjerne kontakt med oss på tidsskrift.observator@gmail.com. Fortvil ikke dersom du har lyst å bli med, men mot formodning ikke har mulighet til å stille på fredag; vi kan også avtale å møtes siden.

Vel møtt!

Publisert 23. feb. 2011 23:36 - Sist endret 23. feb. 2011 23:45