Sykle til UiO - aksjonen

Gruppa og mange lokale aktivister har dratt i gang  Sykle til UiO-aksjonen ved UiO hvert år siden 1999. Bedriftsidrettslaget er hovedarrangør, og aksjonen har vært et fast vårtegn ved UiO. Fra 2013 ble imidlertid aksjonen blitt ett helårsarrangement, men med en ekstra aktivitetsperiode 1. mai til 31. august.

Sykkelgruppas medlemmer bistår aksjonen, bl.a. med sykkelmekking i samarbeid med sykkelreperatører fra Oslo Sportslager. Her kan alle som ønsker å sykle til jobben få hjelp til å justere og smøre sykkelen sin.

For å delta er det bare å begynne å sykle til jobben, og så registrer dine dager. Vi har nå også utvidet aksjonen til i tillegg til all sykling til UiO, også å gjelde all fysisk aktivitet på over en halv time pr dag. Registrer din aktivitet og hver dag som er registert gjelder som et lodd i trekningen.

Alle som er medlem av UiOs bedriftsidrettslag er med i trekning av en rekke premier i forbindelse med aksjonen.

Bli medlem av sykkelgruppa ved UiO nå.

Publisert 1. mai 2008 12:06 - Sist endret 27. feb. 2024 13:44