Skrivekveld med Tabula

Takk for et gøy kick off i går den 20/9! Vi kan røpe at mange kule, potensielle temaer for neste utgave ble foreslått og diskutert. Det endelige temaet vil annonseres om ikke lenge, så stay tuned.

Vi vil i den anledning, siden dere fremdeles er varme, invitere til semesterets første skrivekveld allerede førstkommende onsdag! Her vil det bli mulig å diskutere temaer ytterligere, brainstorme innhold og ikke minst skrive!

Når vi sier «skrivekveld», så frykt ikke! Vi forventer neppe formelle, akademiske forskningsartikler (no shade til Nicolay ;) ) Tabula er nemlig et seriøst useriøst magasin av, for og om IAKH-studenter, så hos oss er tøylene litt friere. Derfor inviterer vi alle til å komme som dere er; det være seg om du er dødsgira på å lage innhold til Tabula, om du henger litt etter på den ene oppgaven som snart skal leveres inn, eller om du rett og slett bare vil sosialisere litt. Vel møtt!

Publisert 12. apr. 2023 07:32 - Sist endret 21. sep. 2023 16:51