Stipendiatallmøte med valg og tapas 29. oktober 2014

Stipendiatrådet har gleden av å invitere til allmøte onsdag 29. oktober kl. 18:00 i Kjerka (Domus Media). Det blir, som sist, servert middag (tapas) og vin/øl/mineralvann.

Vi starter allmøtet med en kort presentasjon av Stipendiatrådet og en orientering om aktuelle saker dette semesteret. Videre vil vi åpne opp for debatt om saker som opptar stipendiatene ved fakultetet om dagen. Dere må gjerne melde inn temaer på forhånd, eller komme med dem på allmøtet. Vi ønsker blant annet å ta opp undervisningsdelen av PhD-programmet (A-seminarene), og spørsmålet om hvor vidt PostDocer bør inviteres på fremtidige allmøter og/eller i stipendiatrådets arbeid. Vi satser på at debatten blir like livlig og fruktbar som sist!

Det vil også bli avholdt valg av representanter i stipendiatrådet under allmøtet. Alle som kunne tenke seg å stille er valgbare - man trenger ikke registrere seg på forhånd. Hvis du har spørsmål i den forbindelse, eller hvis du allerede vurderer å stille, ta gjerne kontakt med oss på stip-rad@jus.uio.no.

Vennligst meld dere på allmøtet via nettskjema snarest, slik at vi kan kjøpe inn rikelig med mat og drikke!

Publisert 24. sep. 2014 08:15