19.03.13 Referat HS-møte

HS-møte 13.03.19

Dagsorden:

1. Gai, gar, gad

1. 3.x godkjent (Referat godkjent med korrektur av rettskriving)

2. Hvordan går det?

1. Vi tar en prat om hvordan vervet går, og hvordan samarbeidet med andre grupper går.

Fag:

Går bra, ting blir gjennomført og det er funker til å få gjennomført ting. Søknad om støtte ble dessverre ikke godkjent fra MatNat.

Arr:

Mye stress i begynnelsen og var vanskelig å få ting gjort. Ting går bedre og har fått konstruktiv kritikk som blir tatt til etterretning. Funkemangel er det største problemområdet.

ØU:

Mye å gjøre og det er vanskelig å få det store overblikket, har havnet litt etter og dette er litt dumt i og med at det bare blir mer. Regningene blir betalt så vi klarer å holde oss gående. Noen ØU medlemmer jobber mer enn andre.

KS:

Driften går som det går, det er lite øl i kjøleskapet, det er forsåvidt lite som går ut på dato og det meste selges. Det meste av samarbeid har gått glatt og dialog går bra.

Blæst:

Ting går greit, litt problemer med informasjon, ting har kommet litt sent, fristen på 2-3 uker før arrangement har gått rett vest. Ting har blitt hengt opp og blitt lagt merke til.

Sekretær:

Ting går fint. Skal ta i bruk referat listen.

Regiformann:

Ligger langt bak i fag, men arrangementene har kommet og gått på en god måte.

Formann:

Ting går fint, folk er flinke med å ta ting i gruppene sine, men folk skal ikke være redde for å ta ting til HS.

1. ØU-Funker

Formann har snakket med DU, ØU kan knytte til seg funker, HS må ikke stemme over hvem, men de kan bestemme hvor mange. HS kan vedta arbeidsoppgaver. HS kan også avsette funker. HS vedtar at ØU kan ta til seg opp til 4 funker, og deres oppgaver blir å hjelpe utvalgets faste medlemmer å føre bilag.

1. Retningslinjer mot trakassering

UiO har publisert nye retningslinjer mot trakassering, vi ser litt på disse og diskuterer litt rundt dette siden dette er særlig relevant for oss som har en lederrolle i en studentforening der vi har ansvar for personale og velferden til frivillige. Det anbefales at disse leses og disse kommer til å sendes til interne i rf.

1. Ymse:

1. SVFF galla

Vi har fått invitasjon til Galla hos SVFF, vi har ingen representanter å sende for øyeblikket. Christina ønsker kanskje å representere.

1. Kjellern Galla

Vi har fått invitasjon til galla på Kjellern, sender Are som representanter.

1. Merch

RF har hatt en tavle hvor vi reklamerte for at vi hadde merch, vi har mange t-skjorter, vi burde å reklamere med at vi har merch igjen, dette kan vi tjene penger på og vi har en stor samling med t-skjorter.

1. Genser

Vi begynner å gå tomme for RF-gensere, det burde nok muligens bestilles flere. Vi er tomme for flere størrelser. Hvis vi skal bestille flere, så burde vi ta kontakt med individuelle som ønsker genser i og med at vi da burde ta betalt på forhånd. Are sjekker opp i priser og slikt.

Publisert 24. mars 2019 12:48 - Sist endret 24. mars 2019 12:48