HS-møte 12.03.15

Dagsorden godkjent

Referat godkjent

2 Oppdateringer

2.1 Formann: Har blitt ferdig med KS-søknad og denne sendes ut i kveld. Har skrevet mail angående frivillige til UIO sommerfest. Er asjur på facebook. Har snakket med biblioteket om matnatnattmat. Har purra på filmlisens og fått kontrakt på mail. Har ikke fått tilgang til printing enda. Skal på nostra-møte neste uke. Har pusha på grønn sone til midtveisuka. Skal på møte om dette i morgen. Blir mest sannsynlig tirsdag 24. mars.

2.2 Olav har printa masse plakater. Har blæsta med bjørner. Har nesten vært for mange arrangementer for blæst og ble derfor litt halvhjertet, men er i mål. Skal blæste med bjørner til matnatnattmat.

2.3 Harryaften gikk greit arrangementsmessig. Lurer på om det kom litt få. Var ingen

problemer. Godt samarbeid med andre grupper. Har fått vervet ny arrmester. Forbereder seg til superduper. Har hatt møte om hyttetur og begynt å planlegge. Øker prisen noe etter forrige års erfaringer.

2.4 Regi: Har leid ut en del og har gitt bort en del gammelt utstyr til Fysikkforeningen. Tenker på å selge gammelt utstyr som ikke brukes. Harryaften, litt få til rigging pga. mange i regi som hadde oblig. Hektiske uker fram mot påske med revyer. Har ikke satt dato for vårtaco.

2.5 Fag: Har hat pub med professor. Har spikret det meste og det sendes ut info fortløpende. Har kontaktet MNSU angåede. Har fått forespørsel om mathjam 21. april, må avklares med ares. Fikk opprinnelig forespørsel om å ha det i midtveisuka. Jobber med matnatnattmat.

2.6 Sekretær: Har fått info fra vaktsentralen. Har fikset flere 65-nøkler og jobber med å ordne et nytt skjema og bedre rutiner når det kommer til nøkkeloversikt. Internansvarlige ska fikse filmkveld i midtveisuka.

3. Hva skjer frem mot påske?

5 arrangementer: Urci canentes står i baren på fredag sammen med realistspillet. Matnatnattmat onsdag og torsdag neste uke. Må blæstes! Må promoteres fra mandag. Fredag neste uke er det biørnegildet i baren. Biørnegildet fikser promotering. 21. mars er det koraften med konsert med konsert i foajeen og etterfest i kjelleren. Må promoteres! Mandag 16. er det biørnegildet kickoff i kjelleren. Grønn sone, mattefrokost den 24. ager bafler og kaffe til vaffel og vitenskap.

4. Evaluering av Harry: utsettes.

5. Filmlisens

Vi har fått svar om filmlisens. PMLC. Filmlisensen koster 3600 ekskl. moms per år. Er en paraplylisens. Kan ikke selge billetter og kan ikke sette filmens navn på plakaten. Få til filmvisning etter påske og en i starten av mai. Mulig å høre med BFU og biografen. Formann signerer og sender inn papirer.

6. Danskebåttur

11 stk. påmeldt danskebåten. Mulig det er for dyrt til at folk har lyst. Skal vi legge opp til at vi drar flere? Skal vi bestille på egenhånd og tilbakebetale de som har bestilt? Venter på svar fra KUB og tar en avgjørelse etter dette.

7. Gullkort

Skal gildesjefer få gullkort? Gildesjef er veldig stort ansvar som tar mye tid. Det vedtas at gildesjef skal få gullkort.

8. Eventuelt

8.1 Kino: Internansvarlige har kontaktet Oslo kino og det er mulig å få gruppevisninger for en billigere pris.

8.2 Lunch med biblioteket: De har foreslått. Mandag eller tirsdag neste uke? Vi hører om tirsdag passer. Ca. Klokka 12:15. da kan de få internkortene sine.

8.3 Generalforsamling datoer: Innkaling må ut til 24. april. Forslag må være inne til 8. april.

Publisert 10. apr. 2015 00:03 - Sist endret 10. apr. 2015 00:03