HS-møte 14.05.2014

Til stede: Kristian, Chrstian-Magnus, Jeanette, Olav, Rune, Alexander, Ivar, Ingvild (sen) og Atle (påtroppende arrsjef)

1. Gai / Gad / Gar

Godkjennes

2. Oppdatering fra styrene

Nye HS er blitt konstituert

3. Gjennomgang av KVU-arrangementet

Gikk relativt bra fra bar sin side. Brukte to terminaler oppe i foajeen. De virket. Når man bruker kortterminalen i foajébar, må man slå det inn på kasse oppe. Litt lite omsetning for et foaje-arrangement.

Arr fikk ikke sceneelementer tidsnok, Ivar fikk tak i folk og fikset etter hvert. Skulle få mat på backstage-området men der ble vi hevet ut. KVU hadde sagt at det var et RF-arr og derfor måtte vi vaske plutselig. Derfor måtte vi vaske til halv fem om morgenen. Ellers gikk det overraskende greit. Hadde det ikke vært for at folk er så flinke hadde ikke dette gått så bra. Halvparten av molton var borte. Det var ganske god stemning så vil si det var et ganske vellykket arrangement. Siste konsert var ekstremt bra.

Alex: biblioteket hadde ikke fått med seg at de skulle stenge (var KVU sitt ansvar å si ifra).

4. Psildefrokost

Arr er nesten klare. Skal handle tidlig på fredag og fikse ting midt på dagtid og natta pga fredagspub. Alle er enige om at arr er fantastiske. Kan hende vi blir hevet ut, lager back-up plan. Skal rigge bord i foajeen enten etter at biblioteket stenger eller spørre dem om det er greit litt tidligere. Koret synger kl åtte, Biørneblæs ca halv ti. Vi har polititillatelse men vi må ha noen som går med refleksvest foran og bak. Trenger noen som fikser betaling i døra, skal bruke kortterminal og slå inn på kassa senere. Lager liste over hvem som i tillegg må betale for hyttetur/danskebåt/julebord.

5. Eventuelt

UiO-festivalen 24. mai: De vil ha vakter men vi har ikke lov til å stille med det. Har ingen fra regi som vil være med. KS orker ikke mer. Vi kan si ifra til interne at de trenger folk og at de betaler, men som forening kan vi ikke innvolvere oss.

Sosialt budsjett: Får klarhet i hvor store budsjettene for middager osv er for de forskjellige gruppene; 1000 per semester utenom for HB og ØU som har 500 hver. Grupper med få folk skal helst bruke mindre.

Publisert 14. mai 2014 19:21 - Sist endret 14. mai 2014 19:22