HS-møte 26.02.14

Til stede: Jeanette, Kristian, Alexander, Rune, Ivar og Ingvild

- Gai/gad/gar: godkjent

- Oppdateringer fra styrene:

Alex: vi hjelper Norsk astronautisk forening med et arrangement. Snakket med Døsseland om KVU (se egen sak).

Kristian: up to date.

Jeanette: folk er flinke, ting går fint. Bankterminalen fungerer som det skal og folk har skjønt greia. Ikke hatt møte med Kafesjef og Baffelmestrene enda, men det kommer. Jeanette skal sitte i referansegruppe for foreningslederkonferansen i høst, som blir gøy. Det blir spritbar på Harryaften, biblioteket skal stenge (gitteret) tidligere.

Ingvild: ting er greit.

Ivar: Hyttetur; jeg og Atle holder på å planlegge det siste, skal handle i morgen. Pål har ansvaret for postene og gruppene får beskjed. Det blir koselig. Vi får ikke kjøretillatelse. Raskest å gå fra sørkedalen, bør være fremme der ca halv 5 – 5. Jeanette kjører inn til Sørkedalen. Konsert; planlegges.

Rune: Har hatt en sosial aften med fag. Ingen realfrokoster foreløpig i mars. Det blir masterpub med MNSU, de fikser plakater fag fikser resten, antageligvis i april.

- Harryaften: Ina har ansvaret. Ikke CC. Blir spritbar. Opphold er søkt. Arrsjef skal drikkes inn. Har ikke funker, det skal fikses så klart. Jeanette skal gå gjennom spritlageret i forkant. Gard, Khoa og Adrian er SM'er (biblioteket skal ha et arr samtidig der vi stiller med tappetårn).

- Hyttetur: se arrsjefs beretning.

- Eventuelt:

* KVU-arrangement: Kultur- og velferdsutvalget arrangerer ting for ansatte (noen ganger studenter også). De vil gjerne ha hjelp fra RF en gang i mai. Det går nok bra så vi stiller (vaktgruppa og regi har ikke svart enda).

* Danskebåttur: må ha et ca antall på hvor mange plasser vi kommer til å bestille. Kan sende mail til interne med tentativ påmelding (ikke-bindende).

Diff i kassa: vi skal informere de interne om at vi mistenker tyveri det siste året pga unormalt høy differanse ved noen arrangementer. Har forsøkt å ta tiltak for å redusere; redusere veksel i kassa, bedre rutiner, bankautomater osv – forhåpentligvis vil større fokus på det internt i foreningen virke positivt for situasjonen dersom det er noen som har stjålet fra kassa.

Publisert 12. mars 2014 18:29 - Sist endret 12. mars 2014 18:31