HS-møte 05.02.14

Til stede: Ivar, Ingvild, Alexander, Kristian, Ivar og etter hvert Jeanette og Olav.

Gai/Gad/Gar: Godkjent/godkjent/godkjent

Outland-Magic-arrangement: Det gikk relativt glatt, litt stress med administrasjonen som var trege i forkant. Outland var fornøyde. Kafeen var åpen, stor pågang spesielt på søndag. Var mange unge så det var fint vi ikke hadde alkoholservering. Kan gjøre det igjen, men helst med mer blæsting. Ivar stod for alt, CYB stilte kun med en dommer. De som var ansvarlige fra outland forsov seg og påmeldingen åpnet senere pga dette. Han som hadde hovedansvaret dro på ferie uten at han ga god info til de som tok over. Vi tok ikke betalt pga planen i utgangspunktet var å selge alkohol og fordi CYB skulle ha større rolle - neste gang bør vi ta betalt synes vi.

Pub til pub: Fredag 21. mars er det pub til pub, nostra-arangert. DNS (KAK) tar seg av design. FF tar seg av å trykke plakater. Vi må hjelpe til med å henge opp. Gratis inngang på alle kjellerpubene + neuf. Hva skal man få for å drikke på alle pubene? Kom ikke frem til noe spesielt. Kanskje trekke en t-skjortevinner?

Eventuelt:

Konsert-torsdager: En tanke opprinnelig da Torgrim var arrsjef; bygge opp RF som konsertarena. Mulig å ha f.eks en konsert i måneden. Bookingans. sier at det ikke burde være vanskelig å få band. Kan være en fin ting med åpen pub flere dager i uka. Sjekke med biblioteket. Må se på kapasiteten til Regi, bar, vaktgruppa. Vi er generelt positive så lenge det er gjennomførbart. Jeanette har alt søkt om opphold siste torsdagene i måneden. Smart å ha det på en forutsigbar dag for at vi skal få konseptet til å bli kjent.

Påmelding Som Intern på nettsidene: Vi burde ha bli intern-skjema på nettsidene, spesielt med tanke på utvekslingsstudenter. Burde være lettere å melde seg som intern og å melde seg opp til vakter osv.

Publisert 16. feb. 2014 20:49 - Sist endret 16. feb. 2014 20:49