Innkalling

Innkalling til generalforsamling i Realistforeningen våren 2014

 

Summoning to general assembly for Realistforeningen spring 2014

Innkalling til generalforsamling

Vi kaller med dette inn til generalforsamling i Realistforeningen i Auditorium 1, Vilhelm Bjerknes' hus onsdag 23. april 2014 klokken 18.04.

Alle lovendringsforslag og andre forslag til saker som ønskes tatt opp må være hovedstyret i hende innen tirsdag 8. april 2014, i henhold til §23.d i Realistforeningens vedtekter.
Lovendringsforlsag vil bli diskutert på epostlisten diskusjon@rf.uio.no. Dette er arenaenfor å diskutere slike saker. På generalforsamlingen vil vi forsøke å holde diskusjonene til et minimum, slik at vi blir raskt ferdige. Vi anbefaler derfor alle å melde seg på denne listen. Det gjør du her:
https://sympa.uio.no/rf.uio.no/subscribe/diskusjon

Forslag til dagsorden

  1. Godkjennelse av innkalling
  2. Godkjennelse av dagsorden
  3. Valg av ordstyrer og referent
  4. Valg av to personer til å underskrive protokollen
  5. Gjennomgang av regnskap
  6. Budsjett
  7. Lovendringer
  8. Semesterberetninger
  9. Fastsettelse av kontigent
  10. Valg av tillitsvalgte
a) Formann (§ 10 b)
b) Sekretær (§ 10 b)
c) Arrangementsjef (§ 10 b)
d) Fagsjef (§ 10 b)
e) Kjellermester(§ 10 b)
f) Blæstsjef (§ 10 b)
g) Kafesjef (§ 14 a)
h) To medlemmer til Økonomiutvalget (§ 15 a)
i) Leder av Økonomiutvalget (§ 15 a)
j) Ett medlem til Desisjonsutvalget (§ 16 a)
k) Ett medlem til Revisjonsutvalget (§ 17 a) 
l) Formann i Regi (§ 18 a))
m) Forretningsfører i Regi (§ 18 a)
  1. Valg av to personer til å plukke opp papirfly

 

Summoning to general assembly

We summon you by this to a general assembly in Realistforeningen in Auditorium 1, Vilhelm Bjerknes' house, Wednesday 23th of April 2014 at 18:04.   Any proposed changes to the statutes, or other proposistions that you want the general assembly to discuss has to be delivered to the main board by Tuesday 8th of April 2014, according to §22.d of Realistforeningens statutes.
Proposed changes to the statutes will be discussed on the mailinglist diskusjon@rf.uio.no. This is the main forum for discussion. During the general assembly we will try to keep any discussions short. We reccomend everyone to join this mailing list, so that you can prepare yourself for the general assembly. You can sign up here:
https://sympa.uio.no/rf.uio.no/subscribe/diskusjon

Proposed agenda

  1. Approval of the summoning
  2. Approval of the agenda
  3. Election of moderator and a person to write the summary
  4. Election of two people to sign the summary
  5. Review of accounts
  6. Budget
  7. Changes to the statutes
  8. Accounts of the semester from the sections
  9. Stipulation of members fee
  10. Elections
a) Chairman (§10b)
b) Secretary (§10b)
c) Leader of the arrangement section (§10b)
d) Leader of the popular science section (§10b)
e) Leader of the bar (§10b)
f) Leader of the PR section (§10b)
g) Leader of the café (§14a)
h) Two members of the economy section (§15a)
i) Leader of the economy section (§15a)
j) One member of the control comittee (§16a)
k) One member of the revision comittee (§17a)
l) Chairman of Regi (§ 18 a))
m) Economic manager of Regi (§18a)
  1. Election of two people to collect paper planes
Emneord: generalforsamling
Publisert 1. apr. 2014 19:47