Koronaregler

Leveregler RF:

• Husk god håndhygiene når du kommer og gjennom hele oppholdet. Håndsprit er også tilgjenglig.
  • Bestilling og servering vil skje ved bordet, vis tålmodighet og respekt for dette.
  • Vi er en frivillig forening drevet av studenter så ting tar kanskje litt lenger tid enn på ditt favorittsted i sentrum.
  • Vis omsorg og hensyn til hverandre og de frivillige som jobber ved å respektere 1-meters regelen.
  • Alle kontaktflater vil vaskes og desinfiseres jevnlig. Vi stopper servering ved midnatt etter statlige forskrifter.
  • Alle som jobber har tatt UiOs smittevernskurs.
  • Er du eller noen i faddergruppen syke eller har symptomer- hold dere hjemme!
  • Vi er pålagt å registrere navn og kontaktinformasjon på alle som deltar på våre arrangementer. Dette betyr at det kan ta litt lenger tid å komme inn enn vanlig, vi setter pris på at du viser litt ekstra tålmodighet ved inngangen. (Dataene er kun tilgjengelig for Realistforeningens hovedstyre. Dersom smitte blir påvist deles de med UiOs beredskapsenhet og eventuelle smittesporingsteam i Oslo kommune. All data slettes etter ti dager.)

Vi er kanskje kjipe nå, men det er korona også!

Kjekt å vite:

MNS koronatelefon
Bemanning av tlf: 920 50 857

Denne koronatelefonen ved Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet vil være bemannet fra mandag 10. august og deretter alle hverdager mellom kl. 08:00 og 20:00. I første omgang vil denne telefonen være bemannet gjennom studiestarten og noen uker fremover.

Publisert 11. aug. 2020 14:19 - Sist endret 11. aug. 2020 14:25