Verdien av nettverksbygging

Talent Manager Julie Brunsvik fra NovaAgentum Norway kommer til Blindern for å holde et foredrag om nettverksbygging. Dagen etter er det klart for arbeidslivsdagene på Blindern, så dette blir en unik mulighet til å forberede seg slik at man får det meste ut av den!

Nettverksbygging er ingen trend eller døgnflue – men ekstremt viktig for din fremtidige karriere. Hvilke strukturer i samfunnet påvirker vår evne til nettverksbygging? Hvordan passer du inn i disse? Og viktigst av alt – hva kan du gjøre for å forbedre din egen situasjon for fremtiden?

Kom og ta del i et inspirerende foredrag som viser hvor avgjørende nettverksbygging er!

Om NovaAgentum: (www.nova100.no)
NovaAgentum er et talentnettverk for toppstudenter (Nova100) og young professionals (NovaPro). NovaAgentum skaper møteplasser for våre medlemmer med fokus på nettverksbygging mellom medlemmene, og mellom medlemmene og interessante bedrifter. NovaAgentum jobber med å overføre kunnskap og inspirasjon rundt nettverksbygging til de fremste skolene i Norge.

Publisert 8. aug. 2012 22:32 - Sist endret 8. aug. 2012 22:39