Kontakt

Tlf sentralbord: 22 84 29 50
Adresse: Skippergata 23, 0154 Oslo
E-post: post-mottak@jurk.no 
Vi gjør oppmerksom på at vi ikke tar imot saker per e-post. Se under for informasjon om sted og tid for mottak av nye saker.

Åpningstider for nye henvendelser på telefonen:

Mandager fra kl 12.00 til 15.00, onsdager fra kl 09.00 til 12.00 og 17.00 til 20.00.

Åpningstider for nye henvendelser på personlig oppmøte:

Mandager fra kl 12.00 til 15.00 og onsdager fra kl 17.00 til 20.00.

Åpningstider når du allerde har en sak hos oss:

Mandag 09.00 - 15.00, tirsdag 09.00 - 15.00, onsdag 09.00 - 15.00 torsdag 09:00 - 13:30 og fredag 09.00 - 12.00.

Send oss din sak elektronisk:

Du kan også kontakte oss her på Send oss din sak Når vi har mottatt din sak, vil en saksbehandlere ta kontakt med deg i kontortiden vår.

Du kan sende oss saken din per post:

Adressen vår er: JURK, Skippergata 23, 0154 Oslo.

Tilleggsinformasjon

Vi besvarer dessverre ikke juridiske henvendelser per e-post.
JURK gjør oppmerksom på at vi behandler alle saker skriftlig og saksbehandlingstiden er på tre uker.

Du kan ringe oss på telefon 22 84 29 50 eller komme innom på kontoret Skippergata 23.

Viktig!

Øverst finner du et skriv med klientkontrakt hos JURK. Hvis du lurer på om du kan få hjelp fra oss og om hva vi kan hjelpe deg med, kan du lese denne.

Øverst finner du også en personvernerklæring. Her kan du lese litt om hvordan JURK behandler informasjonen du gir til oss, og om hvilke rettigheter du har når vi lagrer informasjon om deg i forbindelse med at vi hjelper deg med en sak.

Administrasjonen:

Leder: Petrine Iversen
Mobil: 948 90 040
E-post: leder@jurk.no

Fagrådgiver: Thea Austgulen
Mobil: 415 89 670
E-post: fagradgiver@jurk.no

Dersom det gjelder en sak hos oss, må du kontakte sentralbordet.
Fagrådgiver og daglig leder jobber ikke med saksbehandling.

Publisert 25. feb. 2019 16:54 - Sist endret 4. okt. 2022 10:20