Olympiade

På tirsdag avholdes den tradisjonelle IFI-Olympiaden!

Dette er et rebusløp der faddergruppene går innom poster og utfører ulike oppgaver. På postene møter man noen av de mange foreningene på Ifi (og MatNat), og er en fin mulighet til å oppdage en forening man kanskje vil bli bedre kjent med.

Oppsett for Olympiaden

På hver post kan man få opptil 10 poeng. På noen poster er det strenge og klare grenser for poeng, andre steder er det mulig å smiske og sjarmere seg til bonuspoeng for god stemning! Vinnergruppen får en permie og en flott vandrepokal til å ha på linjerommet sitt.

Faddergruppene er delt opp i tre puljer, med ulike starttidspunkt. Sjekk oversikten for å finne starttiden til din gruppe, og møt opp i foajéen! Dersom man skal videre på Kick-off med Navet, rekker man kanskje ikke å gå hele runden, eller kanskje noen fullfører Olympiaden mens noen drar på Kick-off?

Posten til Navet inkluderer svømming i IFI-dammen, så det er lurt å ta med badetøy og håndkle. Denne posten tar ekstra lang tid, så hvis det allerede står en gruppe i kø når dere kommer dit, bør dere heller gå videre og komme tilbake senere. Det er desverre ikke alle gruppene som vil rekke å gjennomføre denne posten.

Her kan dere ha det gøy, uansett hvor sterkt eller svakt konkurranseinstinktet er, og dere kan bli bedre kjent med hverandre og foreningene.

Vi gleder oss!

Publisert 10. aug. 2022 18:02 - Sist endret 15. aug. 2022 19:14