Latin American language café

English below! :-)

Latinamerikansk forening (LAF) inviterer til høstens andre språkkafé! Kvelden vil inneholde hyggelige samtaler, latinamerikansk mat og forhåpentligvis vil det være en god læringsprosess for alle deltakende.

Temaet for denne kaféen vil være mangfold. Hvis du ønsker å dele noe om ditt forhold til mangfold er du mer enn velkommen til å gjøre dette! Poenget er at vi skal trene på å snakke spansk og portugisisk, men det er også en del som ønsker å lære seg norsk. Så kanskje du kan lære bort norsk i bytte mot noen spanske eller portugisiske gloser? For mer informasjon vennligst ta kontakt med oss!

The 17th of October Latinamerikansk forening (LAF) wish to invite you to this fall's second language café for good talks, sharing Latin American food and hopefully a nice learning experience.

The theme is diversity. If you would like to share something about your notion of diversity you are more than welcome to do so. The purpose is to learn more Spanish, Portuguese, English and/or Norwegian, but the main goal is for everyone to have a good time! Please contact us for more information/if you have any questions!

The location will be at Georg Sverdrups hus, on the second floor, in a room called LINKEN. The event is open for everyone!

PS. We will bring my 'mate' this time as well ;-)

Publisert 10. okt. 2018 13:07 - Sist endret 10. okt. 2018 13:07