Bli medlem

Å bli medlems er enkelt, kom på et par treninger, innrøm at du liker det, meld deg inn via OSIs medlemssystem. Dette er viktig at du er medlem: Ikke bare gjør ditt medlemsskapet at du er dekket av vår forsikring under trening, det hjelper det oss å beholde verdifull treningstid og en masse andre fordeler.

Legg merke til at vi er en studentklubb, og derfor ikke har mulighet til å ta opp nye ikke-studentmedlemmer.

Vi har fått nye nettsider! Og er i ferd med å gå over til denne permanent. Det er muligheter for å melde seg inn i OSI Aikido derifra. Besøk siden ved å klikke her. Trykk på "Bli medlem" og følg instruksene. For mer informasjon om hvordan man melder seg inn hos en av OSI-gruppene kan man ta en titt her.

Fordeler du får som medlem

• Fantastisk trening av erfarne instruktører, og nok utfordringer uansett appetitt!
  • Treningsforsikring
  • Er du studentmedlem kan du i tillegg trene gratis hos vår søsterklubb, Sentrum Aikido (ellers må du betale den bittelille matteavgiften på 50 kr per trening)
  • Lørdagstreninger med bastue, noen ganger smoothie og alltid hyggelige folk
  • Pubturer med en gjeng som sjelden vinner, men allikevel yter under quiz og danser til sent
  • Hytteturer til KSI Hytta
  • To helt gratis seminarer med Teknisk Kommitè

Priser og betaling

For å trene i inneværende semester må man ha to ting: medlemsskap i OSI og OSI Aikido, samt adgangskort til Universitetsidrettens idrettsanlegg.

Medlemsskap i klubben har en fast pris. Prisen er 400 kr + 120 kr til OSI. Betaling skjer fra nå av online. Gå inn på OSIs hovedside for detaljer.

I tillegg kommer altså adgangskortet til bygget. Dette gir fri tilgang til styrkerom, svømmebasseng og resten av treningssenteret. Mer informasjon om Universitetsidrettens priser finner du her under Idrett.

Publisert 2. jan. 2013 13:05 - Sist endret 31. aug. 2017 16:01