Studentmedlem?

NTL Ung er ungdomsorganiseringen til Norsk Tjenestemannslag (NTL), og består av unge arbeidstakere og studenter under 35 år.

Som medlem i NTL Ung har du en solid fagforening i ryggen. Det er 3000 tillitsvalgte over hele Norge, på arbeidsplasser og studieinstitusjoner. Vi jobber for å sikre gode lønns- og arbeidsvilkår for alle, uansett hvor du jobber eller hva du jobber med.

Er du student med inntekt under Lånekassens inntektsgrense kan du bli studentmedlem i NTL med særlig gunstige vilkår; kr. 250 per semester.

Når du er med i NTL Ung er du med i et kollektiv som kjemper for dine rettigheter og interesser som arbeidstager og student nå og i framtiden.

NTL Ung vil alltid arbeide for å fremme politikk og saker som angår deg som ung arbeidstaker og student.Som medlem i NTL Ung kan du også engasjere deg i en av Norges viktigste politiske bevegelser. NTL er en aktiv forkjemper for den norske velferdsmodellen og arbeider for styrking av det offentlige tjenestetilbudet, og har tatt et aktivt valg i miljøutfordringene. Som medlem i NTL Ung kan du delta på konferansen og delta i det politiske arbeidet.

Les mer om NTL Ung og medlemsfordeler her.

Bli studentmedlem her.

Publisert 31. aug. 2010 10:34 - Sist endret 11. sep. 2017 15:35