#MittNTL

I dag lanserer NTL nettstedet www.mittntl.no! På denne siden ønsker vi at alle NTL-medlemmer - studenter - ansatte - pensjonister - kort sagt alle, deler historier fra sin arbeidsplass eller fra livet sitt som er relatert til at du er medlem i fagforeninga.

#mittNTL er en kampanje i regi av Norsk Tjenestemannslag. Kampanjen har som hensikt å vise frem mangfoldet i NTL, og vise frem alt det gode arbeidet som gjøres hver dag, hver uke over hele landet.

Som NTL-medlem kan du delta aktivt i arbeidet for et trygt og engasjerende arbeidsliv og et mer rettferdig samfunn. Du vil da ha dyktige tillitsvalgte som arbeider for dine lønns- og arbeidsvilkår. I tillegg blir du medlem av en organisasjon med betydelig politisk innflytelse. Alle på arbeidsplassen kan være med, uavhengig av utdaning og stilling.

Du kan dele historien din på Instagram (Instagram må brukes fra telefon) eller på nettstedet mittntl.no.

Slik deler du på Instagram:

1. husk å ha en offentlig ("public") brukerprofil,

2. tagg bilde og historie med hashtaggen #mittntl

3. og at «Legg til på bildekart» er slått på.

Send oss din historie!

Emneord: NTL, fagforeninger