Kom på kurs om inkluderende arbeidsliv!

Inkluderende arbeidsliv er et arbeidsliv for alle som kan og vil bidra. Arbeidstakerorganisasjonene, arbeidsgiverorganisasjonene og regjeringen har inngått en avtale - IA-avtalen - om å gjøre det norske arbeidslivet mer inkluderende. Hva betyr denne avtalen for ansatte ved UiO?

Studieutvalget inviterer til kurs med Arne Bernhardsen om IA, tilrettelegging og arbeidsmiljø. Trenger du tilrettelegging på arbeidsplassen for å kunne stå i jobb? Vet du om problemer tilknyttet IA-avtalen der du jobber, eller vil du bare lære mer om hva vi som ansatte har rett og plikt til? Kom på kurs og lær mer!

Arne Bernhardsen har jobbet og vært hovedverneombud på Fellesmeieriet i Oslo. Han har jobbet med fagopplæring i NHO-systemet, vært saksbehandler på arbeidsmiljø i LO og underviser om arbeidsmiljørelaterte temaer for organisasjoner og bedrifter.

Kurset er åpent for alle NTL medlemmer, og tillitsvalget oppfordres til å delta. Vi avslutter med felles lunsj. Frist for påmelding er 29.mai.

Trykk her for påmelding!

Publisert 8. mai 2017 09:27 - Sist endret 8. mai 2017 09:38