Hvordan trives vi i åpne kontorlandskap?

Flere og flere arbeider i åpne kontorlanskap, hva gjør det egentlig med oss?  Blir vi ineffektive og slitne, eller er det egentlig helt greit?

Foto: Colourbox.com
Studieutvalget ved NTL UiO er veldig glade for å kunne invitere til et foredrag med Knut Inge Fostervold om åpne kontorlandskap. Fostervold er har forsket på hva kontorlandskap gjør med oss og kommer nå til NTL UiO for å snakke om dette.

Program

Først får vi en innledning av leder av NTL UiO, Ellen Dalen, etterfulgt av foredrag med Knut Inge Fostervold, før vi til slutt åpner vi for spørsmål fra salen.

Nyhetsartikler om åpne kontorlandskap

Vil du lese mer? NTL har en egen nettside med nyhetsartikler om kontorutforming.

Om foredragsholderen

Knut Inge Fostervold er psykolog og førsteamanuensis i psykologi med hovedvekt på kvantitativ forskningsmetode. Han tok sin dr. psychol. grad ved universitetet i Oslo i 2003, på temaet helseeffekter knyttet til langvarig skjermarbeid. Han har tidligere vært ansatt som førsteamanuensis i arbeids- og organisasjonspsykologi ved høgskolen i Lillehammer der han fortsatt har en bistilling som førsteamanuensis II. Han har også vært ansatt som universitets lektor ved Psykologisk Institutt, Universitetet i Oslo og som forsker ved MMS-programmet (Menneske Maskin Samspill) i Forskningsparken AS.

Meld deg på!

Arrangør