Nettverkssamling for medlemmer i Innstillings- og tilsettingsråd

Samlingen for medlemmer av Innstillings- og tilsettingsråd har blitt utsatt og ny dato er nå fastsatt. Påmeldingsfrist 9. November!

Forbundssekretær Siv-Anita Hagen kommer på nettverkssamling for medlemmer i innstillings- og tilsettingsråd onsdag 11.november fra 9.00-12.00 I Undervisningsrom 3 I Georg Sverdrups hus. Natalia og Ellen starter samlingen med en kort innledning om regjeringens arbeid med Tjenestemannsloven. Deretter blir det diskusjon og erfaringsutveksling. Vi vil gjerne ha aktuelle temaer som dere ønsker at Siv-Anita skal ta opp på i forkant av samlingen slik at vi alle får mest mulig utbytte av samlingen. Frist for å sende inn disse til undertegnede og frist for påmelding er mandag 9. november.

Vi håper at så mange som mulig av dere som sitter i innstillings- og tilsettingsråd (og andre interesserte) har anledning til å komme: Påmelding skjer her: https://nettskjema.uio.no/answer/68390.html Det vil bli servering av kaffe og te om det blir lunsj avhenger av svar på søknaden om støtte. Dette vil de påmeldte bli informert om.

Arrangør

Studieutvalget NTL UiO