English version of this page

Tidligere arrangementer

Tid og sted: , Auditorium 2

Igjen er det på tide med generalforsamling. Kom for å se hva Menageriet er, og ikke minst hva vi gjør for deg!

Tid og sted: , Zoom

Endelig får vi hatt masterpresentasjoner igjen! Vi har fått tak i skikkelig dyktige adgangsstudenter fra fire grupper, som skal snakke om prosjektene sine.

Tid og sted: , Auditorium 2

Det er igjen tid for vår semesterlige generalforsamling. Alle som vil kan komme, melde seg inn og delta i gjennomgang av regnskap og semesterberetning, vedtak av budsjett og semesterplan og valg av styre.

Tid og sted: , Digitalt

For å løse krimakrisen må vi utvikle og bruke teknologi for fornybar energi. Freyr er et av selskapene som jobber med dette, og planlegger å ansette kloke hoder i årene framover.

Tid og sted: , Menagerikontoret

Noen kaller det advent, andre kaller det eksamensperiode - men uansett er det viktig å kose seg iblant!

Tid og sted: , Auditorium 3

Vårsemesteret har starta, det vil si at det er tid for generalforsamling.

Tid og sted: , Berzelius

Trenger du noen tips til å planlegge studiehverdagen? Kom på Hacke Tid da vel. Dette er et nytt arrangement i samarbeid med Kjemisk Institutt, hvor Victoria fra ForVei skal holde et foredrag med tips og triks om tidsplanlegging. Etterpå blir det pizza og brus.

Tid og sted: , Forskningsparken

Bli med på årets julebord! Betalingsfrist er 6. desember.

Tid og sted: , Studentområdet på kjemisk

Kom i julestemning på studentområdet!

Etter siste eksamen.

Tid:

For andre år på rad skal Menageriet stille med lag til Yt Holmenkollenstafetten! Lørdag 11. mai smeller det, og vi håper selvfølgelig at du er med på å løpe. Her gjelder det førstemann til mølla - vi sponser en del av påmeldingen, så dette vil du ikke gå glipp av! (Påmeldingsfrist satt til 27. februar)

Tid og sted: , Kjemikantina

Menageriets semesterlige Beer Pong Turnering arrangeres som vanlig i Kjemikantina.

Tid og sted: , Kjemikantina

Vi brygger og spiller brettspill. Det er brygg og brettspill.

Tid og sted: , Alkymisten

Det er tid for Menageriets jentekveld! Alle jenter på Matnat er invitert, så få med deg noen veninner og komkomkom! Det blir nachos, iskrem, brettspill og annen kos på Alkymisten i Kjemibygningen. Felles avgang fra C60-modellen (rett innenfor hovedinngangen) kl. 17:10. Etterpå sponser vi bowling til alle som vil. Vi gleder oss!

Tid og sted: , Athletica Blindern

Yes folkens, dere leste riktig! Menageriet duker til semesterets første Mena-Gym, og med tanke på suksessen til høstsemesterets volleyballtime kjører vi på igjen! 😎🏐 Det vil ta sted på Athletica Blindern, 11.30 - 12.30 fredag 22.02

Tid og sted: , Auditorium 3
Tid:

Tradisjonen tro arrangerer SMN også i år sitt julebord, og MENA-studentene er også inviterte! Sett av datoen, mer info kommer senere :)

Tid og sted: , KSI-hytta i Nordmarka

Menageriets semesterlige hyttetur! Turen er fra fredag 2.11 til søndag 4.11, mulighet for å være med kun noen/en dag.

Begrenset antall plasser!!

Påmeldingsfrist: 14.10,

Betalingsfrist; 21.10

Påmeldingslink: https://nettskjema.no/a/102662