Quiz i samarbeid med MedHum

Fredag 26.april er det igjen klart for en ny runde i "Kampen om den gyldne hjerne" i Anestesien. Denne kvelden har vi inngått samarbeid med MedHum og inviterer i den forbindelse til en TEMAKVELD OM GLOBAL HELSE.

Dørene vil som vanleg åpne kl.18.29, og selve arrangementet beynner kl.19.00. Det blir det først foredrag med Cathrine Reimers fra Leger Uten Grenser, samt litt info om Medhum og neste års innsamlingsaksjon til "Gratis helsehjelp til mødre og barn – Bo-distriktet, Sierra Leone". Dette er et prosjekt i regi av Leger Uten Grenser. Deretter blir det quiz omtrent klokka 20.00. Her blir det vanlig opplegg, men selvsagt med noen innslag fra kveldens tema: global helse.

Ellers er inngang gratis, det vil vere moglegheit til å kjøpe seg ein fredagspils/vin i baren og frukt vil bli servert utover kvelden. Vi håpar så mange som mogleg vil vere med å delta på denne "Special Edition"-quizen og setje fokus på global helse og FNs tusenårsmål - viktige tema særskilt for oss som helsepersonell.

LITT OM KVELDENS FOREDRAG:
Vi får besøk av Cahrine Reimers, gynekolog og feltarbeider for Leger uten grenser. Hun har jobbet mest med fødselsskader (obstetriske fistler) når hun har vært i felt, men har også erfaring som generell feltdoktor. Hun skal snakke om FNs tusenårsmål og globale helseutfordringer fremover. I tillegg vil hun snakke litt om Leger uten grenser og hennes arbeid der.

PS! Cash is still king;)

Vinnerlaget får selvfølgelig premie, vinnerbilde, samt heder og ære! Ellers er dette et gratis arrangement som er åpent for alle. Med andre ord:bring your friends!

Publisert 18. apr. 2013 20:48 - Sist endret 18. apr. 2013 20:48