PK-urørt

Endelig er det tid for skikkelig live-musikk og autentiske konsertopplevelser i Anestesien! Vi gjentar suksessen fra i fjor og kjører en ny runde med PK Urørt, der både band og soloartister inntar scenen og gir oss et bredt spekter av musikksjangre. Det blir med andre ord både noe for fløtepuser og de mest inngrodde rockere. Kom og la deg imponere av hva som rører seg av musikktalenter på medisinstudiet!

Dørene åpner kl.20.00
Cc: 40,- (for MF-medlemmer)/80,- (ikke-medlemmer)
Baren er open
Etter konsertene vil DJen spille
PS! HUSK KONTANTER til dør og bar!

Vel møtt!

HER FØLGER EN LITEN INTRODUKSJON AV KVELDENS ARTISTER (line-up vil komme etterhvert):

1) KARI FOSSE & OLE GAASØ
Kari og Ole er begge medisinstudenter på 5. semester, men holder ellers aktivt på med musikk. Kari (27 år) har sunget hele livet, og jobber som låtskriver og artist ved siden av studiene. Foruten deltagelse i Det Store Korslaget før jul, har hun radiolistet to låter - sist med "I'll Be Loving You" i 2012. Ole (21 år) jobber ved siden av studiet som jazz/soul/R&B-pianist, samt bandleder og arrangør. I 2009 kom han til semifinalen i TV2-programmet "Norske talenter". Kari og Ole møttes på studiet, og opptrådte første gang sammen på DocRock under aksjonsuka i 2012. Duoen spiller i hovedsak coverlåter innen pop/soul/R&B-sjangeren.

2) CITY:LIFE
City:life er et åttemannsband med blåserrekke som opererer i landskapet omkring soul/funk med klare referanser til syttitallets dansemusikk. I en tid da musikkbransjen preges av sterke kommersielle krefter søker City:life tilbake til røttene, til tiden da R&B var R&B og Kool & the Gang lå øverst på Billboard-listen. De legger vekt på ”groove”, ”catchy hooks” og eget særpreg. Som den amerikanske artisten André Benjamin har uttalt:”The world doesn’t need another clothing company, but it does need a certain funk.”

3) PETER OLSEN (Singer-song-writer)
Her er det bare å senke skuldrene og trekke pusten dypt, for dette er musikk som skaper ro i sjelen.
Musikken han lager er inspirert bl.a av Patrick Watson og Bon Iver. Sit back and relax...

4) EVERYONE BUT IMON

5) MARIKKEN BRÅTHEN WANG
Marikken Bråthen Wang går 1. semester på medisinstudiet og har musikk som sin store lidenskap på fritida. Hun synger, spiller gitar og skriver mye egen musikk. Tekst og melodi komponerer hun selv i en sjanger hun selv definerer som "melankolsk vise-pop"/singer-songwriter. Her venter dere altså en akustisk opptreden, kun gitar og stemme.

6) CONVERSATION POLICE

Se arrangement på http://www.facebook.com/events/153427784827264/?ref=22 for mer informasjon!
Publisert 3. mai 2013 14:17 - Sist endret 3. mai 2013 14:19