Frokost med Bernt.html

Medicinerforeningen har gleda av å invitere til frukostforedrag med Bernt Hagtvet i Anestesien onsdag 20.mars.

Bernt Hagtvet er professor i statvitenskap ved UiO, og har sidan 2007 vore med og arrangere dei populære debattmøta "Frokost med Bernt" på Det samfunnsvitenskapelige fakultet. Her har det blitt diskutert mange spennande tema, og ulike gjestar frå norsk akademia, samfunnsliv, politikk, organisasjonssektoren og næringslivet har vore innom. Deriblant utanriksminister Jonas Gahr Støre, tidligare forsvarssjef Sverre Diesen, Civita-leiar Kristin Clemet, forfattarane Jan Erik Vold og Edvard Hoem, journalistane Magnus Takvam og Åsne Seierstad, tidligare statsminister Kåre Willoch og mange fleire.

Temaet for hans foredrag denne mårrakvisten er "Dannelse". Dette i samband med boka "Dannelse- tenkning, modning, refleksjon" (2011) som han var redaktør for ilag med Gorana Ognjenovic, filosof med spesiale sosialt ansvar.

"Nye skarer av ungdom strømmer til universiteter og høgskoler. Hva skal de lære? Hva bør være de høyere lærestedenes krav til dem? Hvordan forberede dem på et arbeidsliv under voldsom endring, med fokus på internasjonalisering av kunnskap og arbeidsplasser, stadige krav til kultursensitivitet og fornyet trykk på evnen til kombinasjon av ulike fagfelt? Ikke minst blir kravene til fornyelse av kunnskap avgjørende framover.

Gir begrepet dannelse eller mer presist intellektuell allmenndannelse og modning mening i dagens virkelighet? Hva er forholdet mellom dannelse og yrkesfag? Og hva er universitetenes rolle i å skape en demokratisk kunnskapsfundert kultur? Bør vi gi dannelsesbegrepet en renessanse?" (http://www.abforlag.no/index.php?ID=Bok&counter=244)

FOR MEIR INFO OM BERNT HAGTVET OG HANS FRUKOSTMØTER:

Det vil bli servert enkel frukostmat og kaffi frå klokka 09.00, så det er ingen god grunn til å ikkje dra seg opp av senga og starte dagen med eit interessant foredrag frå ein av Norges fremste samfunnsdebattar. Vel møtt!

Se http://www.facebook.com/events/579145775431699/ for meir info!

Publisert 13. mars 2013 10:59 - Sist endret 13. mars 2013 11:13