PHESTIS OCTOBRIS

Medicinerforeningens fødselsdag!

ENGLISH FURTHER DOWN

Hva: Phestis Octobris, den tradisjonsrike oktoberfesten.
Inviterte: AKTIVE medlemmer, føtuser og spesielt inviterte - exclusive
Påmelding: Sett inn 130 kroner på kontonummer 6094.05.47116 innen fredag 19. oktober. Merk betalingen med navn, kull og e-post.

Tid: Fredag 26. oktober. Middag for påmeldte 18:29. Åpen fest for alle 21:00
Sted: Anestesien
Antrekk: Formelt (kjole for jentene, dress for gutta boys)

Fredag 26. oktober er det duket for Phestis Octobris, den årlige, tradisjonsrike oktoberfesten på medisin. Festen arrangeres av Medicinerforeningen (MF). I år feirer vi for 183. gang! Denne kvelden blir en helaften med treretters middag og drikke inkludert før festen setter i gang for fullt. Som alltid blir det god stemning, taler, sang, latter og moro! Vi får også gleden av nærværet til representanter fra andre foreninger, samt noen professorer. For å melde deg på

OBS: Dersom du har en matallergi, gi beskjed når du melder deg på! Merk også at det koster kr 50 å komme inn på Anestesien på den åpne festen etter middagen, med mindre du er medlem i MF – da er det gratis.

Vi gleder oss til å se akkurat DEG der!

----------------ENGLISH----------------

What: Phestis Octobris, the traditional October event.
Invited: Active members and foetuses of Medicinerforeningen and exclusive, invited guests.
Sign-up: Pay NOK 130 to account 6094.05.47116 before Friday the 19th of October. Make sure to include your name, what semester you are currently in, and your e-mail.
Time: Friday the 26th of October. Dinner for those who sign up at 18:29, open party at 21:00.
Place: Anestesien
Dress code: Formal (dresses for the ladies, suits for the gentlemen)

On Friday the 26th of October, Phestis Octobris, the annual October celebration for students at the Faculty of Medicine will be held. The event is organised by Medicinerforeningen (MF), and is this year celebrated for the 183rdtime. Phestis Octobris includes a three course dinner and drinks before the actual party starts. As always, there will be speeches, singing, and nothing less than general amusement! We will also have the pleasure of the company of representatives from other student associations and a few professors.

NOTE: If you have any food allergy, please tell when you sign up. Also, entrance to Anestesien is NOK 50, unless you are a member of MF – then it's free.

We are very much looking forward to seeing you there!
Publisert 7. okt. 2012 18:50 - Sist endret 9. okt. 2012 14:49