Konsert med THE LYMPHOCYTES

Det er den 11.11.11 det skjer...

Dei digge gutane i The Lymphocytes

Fredag 11.11.2011 er det ENDELIG klart for semesterets store konsert i Anestesien. Denne gangen er det de staute ungguttene i THE LYMPHOCYTES som skal lokke dansefoten frem og riste hemningene løs blant eksamenstrøtte medisinstudenter.

The Lymphocytes består av seks kommende leger fra fjerde og femte semester. Hørt om dem? Ja? Du har garantert hørt ryktene!
Full frontal nudity, histologisk korrekte lymfocytt-onepiecer, jordbærblonde kjekkaser, star wars-spesialeffekter, klinegaranti, gitarriff ut av en annen verden og hits fra blant annet KINGS OF LEON, LADY GAGA, BRITNEY SPEARS og QUEENS OF THE STONEAGE er bare noe av det du kommer til å få oppleve denne fredagskvelden.

The Lymphocytes består av:
- Magnus Waage Hovmork (gitar, vokal)
- Christer Thorsen (trommer)
- Elling Skeide Skårn (vokal, stripping, nakendansing)
- Magnus Thue Stokstad (Synth/keys, trekkspill)
- Christoffer Ingvaldsen (bass)
- Erik Winther (gitar, vokal)

I tillegg kommer det selvsagt til å dukke opp en og annen hemmelig, smellvakker, lettkledd gjestevokalist.

Så, du fatter opplegget? Sett av datoen NÅ! Tren opp dansefoten, varm opp klinemuskulaturen og forbered deg på en helaften du ALDRI kommer til å glemme!

Tid: FREDAG 11.11.2011
Sted: Anestesien, Domus Medica