Finaleuka 2011

21.-25. mars er det finaleuke i kjemiolympiaden på Kjemisk institutt i Oslo. De 16 elevene som gikk videre til den norske finalen i kjemiolympiaden deltar på et 5-dagers intensivkurs med avsluttende prøve siste dagen. De fire beste i finalen får tilbud om å dra til den internasjonale finalen.

Bilder viser: Deltakere i den norske finalen i Kjemi-OL 2011:

Bilder viser: Deltakere i den norske finalen i Kjemi-OL 2011: 1. rekke fra venstre: Henrik Schou Røising (Fredrik II vgs.), Dagmar Hansen (Kongsbakken vgs.), Hanna Sandvoll Vassmyr (Heggen vgs.), Mauran Dhayalan (Bergen Katedralskole), Martin Helsø (Valler vgs.), 2. rekke fra venstre: Størk Avelsgaard Lien (Ole Vig vgs.), Fredrik Gundersen (Solør vgs.), Karl Magne Duhme Zinow (Mailand vgs.), Halvor Aarnes Krog (Røros vgs.), Martin Walderhaug (Bergen Katedralskole), Erlend Sørli (Inderøy vgs.), 3. rekke fra venstre: Olav Rømcke (Asker vgs.), Lars Grønmark Holmen (Fredrik II vgs.), Jonas Irgens Kylling (Spjelkavik vgs.), Torjus Nomeland Willoch (Asker vgs.), Bjørn Ivar Teigen (Skien vgs.).

Publisert 23. mars 2011 23:28 - Sist endret 23. mars 2011 23:47