Har du en sak du ønsker hjelp med?

Jussbuss tar imot nye henvendelser hver mandag fra kl. 17.00 til 20.00 og hver tirsdag fra kl. 10.00 til 15.00. Dette kan være alt fra korte juridiske spørsmål til større saker. Vi har dessverre ikke kapasitet til å svare på nye henvendelser utenfor disse tidene. Løper det frister i saken din som går ut før neste åpningstid kan du forsøke ta kontakt utenom åpningstidene, men vi kan ikke garantere at en saksbehandler vil være tilgjengelig.

For å avhjelpe den begrensede tilgangen til telefon i fengsler kan innsatte i fengsel kontakte Jussbuss hver dag mellom 10:00 og 15:00.

Du kan kontakte oss på følgende måter innenfor åpningstiden:

Faks: 22 84 29 01

Personlig oppmøte: Kom til våre kontorer i Skippergata 23 (Det gule huset rett ved siden av «Subway»). Kontoret er i gåavstand fra Jernbanetorget. Nedenfor kan du se kart til og bilde av kontoret. Dersom kartet ikke er synlig kan du trykke her.

Elektronisk saksmottak: Du kan også sende inn saken din elektronisk via våre nettsider her, både innenfor og utenfor våre åpningstider. Når saken din er registrert vil en av våre medarbeidere ta kontakt med deg på neste saksmottak.

Jussbuss tar dessverre ikke imot henvendelser per e-post. Dersom du ikke har mulighet til å kontakte oss i våre åpningstider kan du bruke det elektroniske saksmottaket, og en av våre medarbeidere vil ta kontakt med deg etter neste saksmottak.

Har du andre spørsmål om Jussbuss?

Jussbuss får en rekke henvendelser fra aviser, politikere, institusjoner og organisasjoner som ønsker uttalelser eller besøk av oss. Ønsker du mer informasjon om dette eller har lignende spørsmål kan du kontakte daglig leder, Tonje Lilaas Larsen. Vi gjør oppmerksom på at daglig leder ikke driver saksbehandling. Dersom du ønsker hjelp med en sak eller rettslig spørsmål må du derfor kontakte oss slik som nevnt overfor.

Daglig leder kan kontaktes på følgende måter:

Epost: leder@jussbuss.no

Adresse: Skippergata 23, 0154 Oslo