Vervekampanje 2015

Alle medlemmer som verver ett eller flere nye medlemmer til Forskerforbundet i 2015 får vervepremie i form av et gavekort på 250 kroner. I tillegg er du med i trekningen av enten DAB-radio eller jerngryte (valgfritt). Du får ett lodd per verving.

Medlemmer i lokallaget til Forskerforbundet til UiO får i tillegg et gavekort på 150 kroner.

Du vil automatisk få tilsendt et Universal presentkort til en verdi av 250 kroner for hvert nye medlem du verver. Medlemmer i lokallaget ved UiO får et gavekort på 150 kroner tilsendt. I tillegg er du med i trekningen av enten en Tivoli Albergo+ DAB-radio eller en Le Creuset støpejernsgryte. Den som trekkes ut som vinner velger hvilken premie han/hun ønsker.

Les mer om premiene nederst på denne siden.

Kampanjen gjelder fra og med 01.01.2015 til og med 31.12.2015.

• For hvert nye medlem du verver får du et lodd. Jo flere medlemmer du verver jo flere lodd har du i trekningen.
  • For å få et lodd må den som blir vervet fylle ut innmeldingsskjema på www.forskerforbundet.no/innmelding – inkludert navn på den som har vervet.
  • Det foretas to trekninger; for første halvår og for andre halvår 2015.

Mer informasjon om medlemskap i Forskerforbundet, medlemsfordeler og innmeldingsskjema finner du her: www.forskerforbundet.no/blimedlem

Kampanjevilkår:

• Den som verver må selv være medlem av Forskerforbundet.
  • Du kan ikke samle vervinger til senere vervekampanjer.
  • Den som blir vervet fyller ut innmeldingsskjema på www.forskerforbundet.no/innmelding – inkludert navn på den som har vervet.
  • Det gis vervepremier for maks 24 nye medlemmer per person av skattemessige årsaker.
  • Det er en egen kampanje for verving av studentmedlemmer i 2015, med egne premier og regler.

Universal presentkort

Tivoli Albergo+ DAB-radio

Valgfri farge (sort eller hvit)

Le Creuset støpejernsgryte