Tidligere

Tid og sted: 25. jan. 2012 17:15 - 18:15, Auditorium 7, Eilert Sundts hus

Kjære alle sammen, I forbindelse med nytt semester inviterer alle foreningene til allmøte på Økonomisk Institutt onsdag en 25. januar kl 17.15.

NB! Tidspunktet er endret fra første innkalling.

Tid og sted: 25. jan. 2012 17:15 - 18:15, Auditorium 7, Eilert Sundts hus

NB! Tidspunktet er endret fra første innkalling.

Tid og sted: 14. mars 2011 10:45 - 18. mars 2011 16:00, Eilert Sundts hus

Etter suksessen de foregående år blir det også i år arrangert Aktualitetsuke i regi av Fagutvalget på Økonomisk Institutt. Aktualitetsuka arrangeres i den hensikt å belyse en eller flere aktuelle problemstillinger fra et økonomisk perspektiv. Målet er økt innsikt i økonomers virke, et videre perspektiv på økonomifaget og inneholder forhåpentligvis noen elementer som er verdt en ettertanke. Det er Fagutvalgets største studentarrangement.   Aktualitetsuka har fått temaet "Kan økonomer redde verden?", og gjennomføres i uke 11, 14-18. mars. Ventetiden er altså kort - det begynner allerede på mandag kl1100. Da skal Scott Gates, research professor i PRIO, snakke om et spennende og utfordrende tema - konfliktøkonomi. Frokost serveres fra kl1045.   Programmet berører en rekke viktige problemstillinger angående klima, konflikt og urettferdighet. Det kommer flere anerkjente innledere, både eksterne og interne.

Tid og sted: 21. apr. 2010 19:00 - 21:00, Aud 2 ESH