Skigruppa

Kurs i skiteknikk vinteren 2017

3. januar kl 1730 på Sognsvann starter vinterens skiteknikkkurs. Det er Sigurd Storm, fra tren ut, som kommer til å holde kurset. Prisen på kurset er 2000 kr og kurset varer fram til 7. mars. Hvis interessen er god og forholdene er gode kan vi kanskje holde på noe lenger. Det blir ikke kurs i uke 8.

Jeg vil melde meg på kurset.

Vel møtt.

For spørsmål kontakt skigruppas oppmann: Ariel Svendal, ariel.sevendal@uv.uio.no, UV, fakultetsadministrasjonen, tlf 22858269

Treningstider - kurs i skiteknikk

Høsten 2016 har skigruppa barmarkstrening med instruktør, hver tirsdag kl 1600-1730 på Sognsvann.

Alle deltakere må betale en egenandel på 500 kr.

Vi kommer til å arrangere trening i skiteknikk, der man også får trent styrke og kondisjon. Informasjon om dette blir lagt ut nærmere jul.

Ta gjerne kontakt med skigruppas oppmann: Ariel Svendal, ariel.sevendal@uv.uio.no, UV, fakultetsadministrasjonen, tlf 22858269

Smørebod

I samarbeid med sykkelgruppa har vi tilgang til en egen smørebod i Trafoen som ligger i transformatorbygget bak Frederikke, se kart

Trøfoen kan fritt benyttes av medlemmene i bedriftsidrettslaget til skipreparering - vi har bla. smøreprofil, smørejern og skrustikke.

Skiturer

Skigruppa har foreløpig ingen skiturer som trening i arbeidstiden, ut over treningene. Hvis medlemmene ønsker det kan dette likevel revurderes.

Skikarusellen og andre mesterskap

Enkelte av oss deltar i Oslo bedriftsidrettskrets skikarusell

Skigruppa dekker påmeldingsavgiften for de som går for UiOBIL.

Så langt det er mulig dekker vi påmeldingsavgift til Holmenkollmarsjen, Grenaderen og Birk´en, så lenge man går for UiOBIL.
Personer som får dekket påmeldingsavgift forventes å delta på minst en parkeringsdugnad til inntekt for skigruppa.

Smørekurs

Vi vil med jevne mellomrom tilby smørekurs og andre relevante kurs.

Kontakt

Skigruppa startet opp tidlig i 2010. Vi har et høyt aktivitetetsnivå, og ønsker alle interesserte velkommen i gruppa. Er du interessert i å bli med, ta kontakt med oss.

Oppmann: Ariel Svendal, ariel.sevendal@uv.uio.no, UV, fakultetsadministrasjonen, tlf 22858269

Av Ole Martin Nodenes
Publisert 25. mars 2010 10:42 - Sist endret 10. des. 2016 12:09