Skigruppa

Skitrening vinteren 2018

2. januar kl 17:30, begynner vi skigruppas skikurs med Sigurd Storm. Sted kommer vi tilbake til, det samme med prisen. Sted er avhengig av været og prisen av hvor mange som melder seg på. Sigurd blir med 9 tirsdager. hver økt er på halvannen time. I første del av økta blir det lagt mest vekt på teknikk og i del to blir det i tillegg styrke og kondisjon. Hvis forholdene tillater det, legger vi inn noen langturer i løpet av sesongen. Disse turene tilpasses gruppa. Er det noen dere har lyst å ha med eller dere tror har lyst til å være med, så fortell dem om dette gode tilbudet. Påmeldingsskjemaet er åpent for alle.

Ta gjerne kontakt med skigruppas oppmann: Ariel Svendal, ariel.sevendal@uv.uio.no, UV, fakultetsadministrasjonen, tlf 22858269

Vel møtt

Smørebod

I samarbeid med sykkelgruppa har vi tilgang til en egen smørebod i Trafoen som ligger i transformatorbygget bak Frederikke, se kart

Trafoen kan fritt benyttes av medlemmene i bedriftsidrettslaget til skipreparering - vi har bla. smøreprofil, smørejern og skrustikke.

Skiturer

Skigruppa har foreløpig ingen skiturer som trening i arbeidstiden, ut over treningene. Hvis medlemmene ønsker det kan dette likevel revurderes.

Skikarusellen og andre mesterskap

Enkelte av oss deltar i Oslo bedriftsidrettskrets skikarusell

Skigruppa dekker påmeldingsavgiften for de som går for UiOBIL.

Så langt det er mulig dekker vi påmeldingsavgift til Holmenkollmarsjen, Grenaderen og Birk´en, så lenge man går for UiOBIL.
Personer som får dekket påmeldingsavgift forventes å delta på minst en parkeringsdugnad til inntekt for skigruppa.

Smørekurs

Vi vil med jevne mellomrom tilby smørekurs og andre relevante kurs.

Kontakt

Skigruppa startet opp tidlig i 2010. Vi har et høyt aktivitetetsnivå, og ønsker alle interesserte velkommen i gruppa. Er du interessert i å bli med, ta kontakt med oss.

Oppmann: Ariel Svendal, ariel.sevendal@uv.uio.no, UV, fakultetsadministrasjonen, tlf 22858269

Se også oversikt over alle kontaktpunkter.

Av Ariel Sevendal
Publisert 25. mars 2010 10:42 - Sist endret 21. nov. 2017 11:11