Universitetslekene i Trondheim 3.-4. juni 2016 - ER AVLYST

Årets arrangør av UL, NTNU-BIL , ser seg dessverre nødt til å avlyse arrangementet.

Hovedårsaken er at Bedriftsidrettslaget til Universitetet i Bergen meddelte per e-post 12.05 at de trekker seg fra årets UL ( og at de heller ikke kommer til å arrangere UL i 2017).

Da UiOBIL ikke stiller med håndball-lag for verken damer eller herrer synes NTNU-BIL at årets UL blir så "amputert" at de altså velger å avlyse UL 2016.

NTNU-BIL melder også at de har  slitt med å mobilisere et slagkraftig lag de siste årene. Selv på hjemmebane.

Så med mindre vi kommer opp med et nytt konsept eller inviterer andre Universiteter spøker det for framtidige UL - som har blitt arrangert siden 1978!

UiOBIL er lei for denne avlysningen, men har også forståelse for NTNU-BILs beslutning.

Hvis noen sitter igjen med utgifter i forbindelse med avbestilling av reise eller opphold i forbindelse med årets UL ber vi dere oversende kvitteringer til:  uiobil-styret@uio.no for refusjon av disse.

UL er et sportslig og sosialt arrangement for bedriftsidrettslagene hos UB, NTNU og UiO. I 2015 ble det arrangert på hjemmebane. Vi vant mange av øvelsene, og med god margin vant vi også sammenlagt og fikk et napp i vandrepokalen.I 2015 var vi på hjemmebane og det var et veldig vellykket arrangement både sportslig og sosialt.

Vi gleder oss til UL i Trondheim og håper mange har lyst til å bli med dit. Fin anledning til å bli kjent med andre kollegaer, andre medlemmer av UiOBIL og deltakere fra NTNU og UiB.

UL har lange tradisjoner. Lekene starter fredag med konkurranse innenfor mange grener, og det hele avsluttes med bankett lørdag kveld. Selv om alle prøver å få et napp i vandrepokalen og å vinne øvelsene, er dette en uhøytidelig og sosial happening.

Påmeldingsskjema til UL 2016.

Det er mange øvelser på programmet. Mange deltar på flere øvelser, men det er ingen forutsetning. Programmet 2016 (pdf) blir hovedsakelig som tidligere år, men det kan  komme justeringer:

Øvelser:

• Badminton
  • Bordtennis
  • Terrengløp
  • Fotball damer og herrer, 7-mannslag
  • Volleyball mixed
  • Håndball damer og herrer
  • Bowling
  • Skyting
  • Stafett

Og ikke minst heiarop og banketten på lørdagen.

Påmeldingsskjema til UL 2016.

De andre universitetenes nettsider:

Publisert 11. nov. 2007 14:31 - Sist endret 23. mai 2016 10:24