"Sykle til UiO"-aksjonen 2014

Sykkelgruppa og mange lokale aktivister har dratt i gang  "Sykle til UiO"-aksjonen ved UiO hvert år siden 1999. Bedriftsidrettslaget er hovedarrangør, og fra 2013, har aksjonen gått fra å være et fast vårtegn ved UiO - til å bli en helårsaktivitet. For å delta er det bare å begynne å sykle til jobben.

Fra 2013 ble aksjonen utvidet til å gjelde hele året. Hver måned utenom hovedaksjonen - 1. mai til 30. juni - blir det trukket ut et gavekort pålydende kr. 500 til månedens sykkelist blant de deltagende som er medlemmer av bedriftsidrettslaget.

Hovedaksjonen pågår fra 1. mai og avsluttes 30. juni. De som deltar - og er medlemmer i bedriftsidrettslaget - under denne hovedaksjonen, er med på trekning av både gavekort og endel andre sykkelrelaterte rekvisita fra Torshov Sport. Siste frist for å registrere aktive dager i hovedaksjonen er 30. juni.

Gå til registreringssiden

Registrering og trekning

For å være med i trekningen av gavekort og endel andre sykkelrelaterte rekvisita fra Torshov Sport må man være medlem i bedriftsidrettslaget, samt registrere sin aktivitet på registreringssiden for aksjonen. Les om medlemsfordeler og meld deg inn via innmeldingsskjema.

Trekningen av premier for hovedperioden av Sykle til UiO-aksjonen blir trukket rett etter hovedaksjonen er avsluttet

Gavekortene kan brukes til kjøp av sykler eller andre sportsartikler fra Torshov Sport.

Sykkelmekking

Vi tar også i år sikte på å ha en sykkelservice med proffe reparatører fra Torshov Sport fra kl 8 -16 i forbindelse med åpningen av  hovedaksjonen. De justerer hjul, gir, kjede og bremser, strammet skruer/mutrer og smører sykkelen. Koster kr 50,- for medlemmer av UiOBIL og kr 300,- for ikke-medlemmer. Det foregår etter førstemann til mølla-prinsippet. En sykkel pr person. Skitne sykler stiller bakerst i køen.

Gode råd

Mer informasjon

For mer informasjon se sykkelgruppas sider. I tillegg arrangerer Norges mosjons- og bedriftsidrettsforbund en nasjonal sykkelaksjon.

Henvendelser angående sykkelaksjonen: sykkelaksjonen@admin.uio.no

Publisert 22. apr. 2009 16:15 - Sist endret 25. apr. 2014 10:04