Dagaktiviteter

Aktivitetene kan benyttes for fysisk aktivitet i arbeidstiden. Medlemskap i UiOBIL er ikke påkrevd for tilbudene, men noen av tilbudene krever innbetaling av egenandel. De fleste av aktivitetene holdes i tidspunkter når det er gratis adgang til treningsstedene. Forkortelser i tabellen: SiO = inngangspenger til SiO Athletica eller SiO Athletica-medlemskap, AD = Athletica Domus, AB = Athletica Blindern.

Påmelding til kurs med egenandel er bindende! Vi tar forbehold om nok påmeldte for å gjennomføre kurs.

Kursene og aktivitetene går ikke i ferier og på helligdager så sant ikke annet er avtalt med kursholder. Tabellen viser oversikt over aktiviteter i regi av UiOBIL. Se også samlet presentasjon av dagtidstilbudene fra Enhet for bedriftshelsetjeneste (EBHT)og fra UiOBIL.

Meld deg på epostlista: trening-i-arbeidstiden@uio.no  (klikk på linken) for å få med deg oppdateringer, endringer og informasjon om aktiviteter m.m.

Tid Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag

Badminton
SiO, AB/Sal 3 & 4 (kart)

Fellesjogg

Innebandy
AB (kart)

Ashtanga Yoga (nybegynnere)
Egenandel, AD (kart)

Futsal/fotball
AD (ute om sommeren) (kart)

Squash
AD/2 saler

Squash
AD/2 saler

Bordtennis
Kjelleren i Kjemibygningen (kart)

Ashtanga Yoga (viderekomne)
Egenandel, AD (kart)

Bordtennis
Kjelleren i Kjemibygningen (kart)

Spinning 1
Athletica Blindern

(Gratis kurs, betaling av inngangspenger)

Spinning 3
Athletica Blindern

(Gratis kurs, betaling av inngangspenger)

Tilgjengelige lokaler i Kjemibygningen

Lokalene i Kjemibygningen er tilgjengelig for UiOBILs medlemmer alle dager mellom kl. 0800-2100 på hverdager og kl. 0800-1500 på lørdager.

Kontaktpersoner:

Publisert 8. nov. 2011 23:47 - Sist endret 31. okt. 2017 12:46