Presentasjon av styret

Gildestyret er et stort styre som jobber for at Biørnegildet 2016 skal bli så bra som overhodet mulig! Styret består av mange forskjellige personligheter, hver med sine meninger og hvert sitt ansvarsområde. Sammen jobber vi for å skape en festival hvor alle kan føle seg velkommen og hvor alle kan finne programpunkter av interesse.

Gildesjef - Karoline Kvande

Karoline er vår fantastiske gildesjef. Hun fikser og ordner, og holder orden i rekkene slik at alle gjør som de skal til riktig tid. Hun satser høyt og gir ikke opp, noe som vil gjengjelde seg når festivalen går av stabelen.

Gildesekretær - Idun Kløvstad

Økonomiansvarlig - Eirik Bager Sundmark

Som økonomiansvarlig passer Eirik på at alle i styret holder seg innenfor budsjettet og at penger blir håndtert på riktig måte. Han er behjelpelig og får i orden ting på kort varsel, til glede for de som er litt sent ute.

Sponsoransvarlig - Simon Millerjord

Simon er vårt ansikt til bedrifter, og jobber hardt med å skaffe gode samarbeidspartnere. Han står på og gir seg ikke, selv om det kommer litt motgang.

Frivilligansvarlig - Øyvind Svendsen og Ida Maria Fosback Larsen

Biørnegildet er en festival drevet av frivillige. Øyvind og Ida Maria er kontaktpersoner for alle frivillige som vil være med å jobbe på festivalen. De sørger for at alle har nok mat og drikke, og er der med en klem om de skulle trenge det. Dette er personene du snakker med hvis du ønsker å vite hvordan du kan bidra som frivillig under gildet!

Arrangementsansvarlig - Torgrim Talleraas

FESTival, trenger jeg å si mer? Torgrim vil ha ansvar for å arrangere de morsomste aktivitetene og de feteste festene, noe han vil klare med glans!

Bookingavsvarlig - Øyvind Schøyen

En festival trenger musikk og moro. Øyvind er kontaktperson til alle band og artister som skal opptre under gildet. Han gjør avtaler og fikser kontrakter slik at vi får den morsomste stand-up kvelden og de kuleste konsertene.

Fagansvarlig - Magnus Holm

Hva er vel en realfagsfestival uten realfag? Magnus har ansvar for den faglige delen av arrangementet og har allerede kontakt med flere spennende foredragsholdere.

PR-ansvarlig - Alexander Fleischer

Ingen fest uten folk! Alexander sin oppgave er å sørge for at flest mulig vet hva som skjer, hvor det skjer og hvem det skjer med. Han vil sørge for at ingen på universitet er i tvil om at det skal holdes festival i februar.

Designansvarlig - Lise Tveter

Lise har ansvar for Biørnegildets design. Det første du forbinder med det er kanskje logoen vår, men hun er også i full gang med å lage design for diverse plakater, klistremerker og mye mer. Hun er suveren på å tegne, men hadde aldri før jobbet med vektorgrafikk. Dette tok hun på strak arm, og har sammen med Jonathan vært et dreamteam når det gjelder utforming av designprofil. Lise er en av styrets solstråler som gjerne tegner alt vi kunne finne på å foreslå.

Web-ansvarlig - Jonathan Feinberg

Som web-ansvarlig har Jonathan satt opp og ordnet alt du kan se her på hjemmesiden. Han har også hauger med erfaring som gjør at han har vært helt uvurdelig under utforming av designet. Med Jonathans erfaring, og Lises tegneferdigheter kunne vi virkelig ikke ønsket mer av en designduo.

Ballsjef - Hilde Solesvik Skeie og Jeanette Viken

Avslutningen på Biørnegildet er et storslagent ball. Dette ballet er det Hilde og Jeanette som har ansvar for, og de er allerede godt igang. Det blir pomp, prakt og gamle tradisjoner. Med disse to i spissen, kan vi nok en gang forvente en fullverdig avslutning på festivalen.

Bjørnetjenesten redaktør - Siri Tveitan

Siri styrer Biørnetjenesten. Biørnetjenesten er festivalavisen vår, og vil bli gitt ut hver dag under gildet. Det vil bli alt fra informasjon om artister og anmeldelser av opptredner til artikler om sex i dyrelivet. Ryktene sier at hun allerede har begynt å skrive.