Bli med på Biørnegildet!

Har du lyst til å bli med å lage en av Norges største studentfestivaler? Da burde du bli med på å arrangere Biørnegildet 2016.

Er du derimot litt usikker på om dette er noe for deg, foreslår jeg du leser litt videre om hvem vi er, hva du kan bidra med, hva du får igjen og hvor du kan ta kontakt for spørsmål.

Les gjerne også litt om Biørnegildet på om-siden vår.

This cake is no lie!

Goder

Biørnegildet er en festival under Realistforeningen. For bidrag i form av arbeid til festivalen får dere disse godene som godtgjørelse. I tillegg er det ikke uvanlig at det er noe ekstra som kommer med å være med i de forskjellige oppgavene som blir tildelt.

Internpriser
De fleste varene foreningen selger kommer i to prisklasser: intern og ekstern. Som gildefunksjonær får du det meste billigere. Det beste er at man kan få ukespass under Gildet til alle de større betalingsarrangementene til en lavere pris.

Erfaring
Frivillig arbeid for foreninger, festivaler og lignende er ofte nyttig i forbindelse med jobb du måtte ønske. Det er også mulig å skaffe arbeidsattest.

Jobbmat
Å jobbe sulten er veldig ubehagelig. Derfor vil vi til en hver tid ha mat tilgjengelig for dere som er på vakt.

Internfest
I tillegg til de andre godene vil vi holde en internfest for de som har bidratt under Biørnegildet. Dette er en fest vi i styret lager for dere, hvor målet er å lage en fest dere kommer til å se tilbake på med nostalgi når dere er gamle og grå.

Hva som forventes av en frivillig er ikke helt bestemt ennå. (Det er fullt mulig å melde seg ut før festivalen begynner hvis man føler det er for mye.) Under finner du typiske oppgaver som vi kommer til å trenge hjelp med. Som frivillig kommer du til å være involvert i en eller flere av disse aktivitetene.

Grupperinger

Så hva kan man gjøre hvis man ønsker å være med og hjelpe til under Biørnegildet? Vell, det vi trenger hjelp med er som følger:

Bardrift
Her vil man lære den edle kunst å føre tappekranen.

Blæsting
Blæstgruppa når ut til massene med plakater og stuntblæsting med bjørnekostyme.

Faglige Arrangementer
Denne gruppen er ansvarlig for populærvitenskapelige fordrag, debatter samt bedriftspresentasjoner.

Kafédrift
Her er man barista og serverer kaffe og annet godt til gjester i RF-kjelleren.

Sosiale Arrangementer
Arrangement-gruppen står for rigging til konserter og de støre festene.

Festivalavis
Redaksjonen i festivalavisen Biørnetjenesten.

Kontakt

Har du lest litt om hvem vi er og kunne tenke deg å være som frivillig under Biørnegildet? Da tenker jeg du fyller ut skjemaet her under, så tar vi kontakt med deg etterhvert.